Sebastian Skórski

Doradca w Google Internetowe Rewolucje, właściciel ImpactProject

Sebastian Skórski

Ekspert w marketingu internetowym.

„Dynamiczny rozwój polskiego e-commerce ogromnie cieszy. Powstaje sporo nowych biznesów, zwiększając konkurencję w głównych obszarach, a także zagospodarowując niszowe tematy. To powoduje, że coraz częściej przedsiębiorcy rozważają ekspansję na rynki zagraniczne, w czym upatrują szansę na zwiększenie sprzedaży. To naturalny ruch, zwłaszcza, że dostępna technologia ułatwia to bardziej niż kiedykolwiek. Trzeba jednak wiedzieć, jak zrobić to z głową, aby nie utonąć”.

 

Operowanie na międzynarodowym i dynamicznym rynku nie jest łatwe. Wymaga sporej wiedzy, doświadczenia i umiejętności. A co w przypadku firm, szczególnie tych początkujących, którym brakuje takich kompetencji? Wtedy zaczyna się rola doradców, takich jak Sebastian Skórski.

Jako e-marketingowy ekspert rozumie, jak działa rynek konsumencki. Wie jak docierać do klientów i przyciągać ich uwagę, a nowoczesne narzędzia promocji nie mają przed nim tajemnic. Z kolei jako przedsiębiorca, zna problemy i wyzwania stojące przed współczesnym biznesem. Łącząc te dwie role, potrafi dobierać rozwiązania pozwalające optymalizować generowanie leadów, zwiększać sprzedaż w e-commerce oraz zdobywać zagraniczne rynki.

Od 2017 roku jest doradcą ds. marketingu internetowego w projekcie Google Internetowe Rewolucje w eksporcie.

 

Zastanawiasz się...

... czy powinieneś wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Sebastiana? Przekonaj się odpowiadając na kilka pytań:

  • Szukasz nowoczesnych narzędzi i rozwiązań, które pomogą Ci zoptymalizować procesy eksportowe?
  • Chcesz zacząć przygodę na rynkach zagranicznych i potrzebujesz profesjonalnych wskazówek na start?
  • Potrzebujesz pomocy w opracowaniu planu działań eksportowych?
  • Nie wiesz jak promować markę w Internecie za granicą?
  •  Zastanawiasz się, jak poznać oczekiwania klientów poza granicami Polski?

 

Jeśli TAK, nie może Cię zabraknąć podczas warsztatów:

Jak sprzedawać globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe.

Warsztaty odbywają się równocześnie z prelekcją Wojciecha Szymańskiego „Metody content marketingu, które zwiększają sprzedaż i poprawiają pozycjonowanie w Google” i wymagają wcześniejszej rejestracji.

Dla kogo 3. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Wytrawnych e-commercowych graczy
  • Adeptów w branży sklepów online
  • Menadżerów e-commerce
  • Doświadczonych przedsiębiorców i start-up’owców
  • Marketerów działających w digital’u
  • Wszystkich zainteresowanych e-commerce
Lunch z e-commerce to spotkanie profesjonalistów biznesowych i marketingowych. To płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu.