Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR
„Intensyfikacja sprzedaży we współczesnych realiach rynkowych jest niemałym wyzwaniem dla przedsiębiorców. Zadaniem moim i mojego zespołu jest wspierać firmy w zdobywaniu nowych klientów i pokazywać im sposoby na skutecznie zwiększanie konwersji”.
Zastanawiasz się...
... czy powinieneś przyjść na prelekcję Wojtka? Opowiedz najpierw na poniższe pytania.
- Prowadzisz firmowego bloga, ale nie widzisz z tego korzyści sprzedażowych?
- Jesteś przekonany, że content marketing potrafi generować leady, ale potrzebujesz dowodów, żeby przekonać zarząd firmy?
- Chcesz wiedzieć jak przyciągać uwagę klientów i zainteresować ich swoją ofertą?
- Sądzisz, że to niemożliwe, aby tworzone treści zachęcały konsumentów do zakupów w e-commerce?
- Uważasz, że content marketing jest przereklamowany?
Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK, koniecznie pojaw się na Lunch z e-commerce i wysłuchaj prelekcji:
Metody content marketingu, które zwiększają sprzedaż i poprawiają pozycjonowanie w Google
Wait, but there is more!
Zaktualizowana.
Odświeżona.
Uzupełniona.
Kompleksowa.
Praktyczna.
Po prelekcji Wojciecha zapraszamy na premierową prezentację II wydania książki
„Content marketing: współczesny poradnik po marketingu treści”!
Jeśli chcesz wiedzieć jak zwiększyć sprzedaż w firmie i zachęcić klientów do powrotu, wykorzystując przy tym content marketing, tej lektury nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.