Wojciech Szymański

Managing Director w Ideo Force

Wojciech Szymański Lunch z e-commerce

Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR

„Intensyfikacja sprzedaży we współczesnych realiach rynkowych jest niemałym wyzwaniem dla przedsiębiorców. Zadaniem moim i mojego zespołu jest wspierać firmy w zdobywaniu nowych klientów i pokazywać im sposoby na skutecznie zwiększanie konwersji”.

 

Kojarzysz takie marki jak BPH TFI, SKOK, Śnieżka, LG Electronics, Wirtualna Polska, Black Red White, Polpharma czy Wolters Kluwer?

Wojciech Szymański brał udział w realizacji projektów dla każdej z nich, koordynując prace zespołów, projektując strategie marketingowe oraz plany media relations w Internecie. Wieloletnie, cenne doświadczenie biznesowe owocuje w dynamicznym rozwoju Ideo Force, którym zarządza.

Jako przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę z problemów współczesnego biznesu. Wie, jak trudno jest pozyskiwać klientów, budować ich lojalność i ile wysiłku wymaga skuteczna rywalizacja z konkurencją. Jako marketingowiec rozumie konsumenta, potrafi do niego dotrzeć i zaangażować.

Aby pomagać firmom na rynku, w swojej pracy zawodowej skupił się na zgłębianiu metod zwiększania sprzedaży w branży usługowej i e-commerce.

Napięty terminarz obowiązków nie stłumił jednak w nim zamiłowania do dzielenia się wiedzą. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego i Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Często udziela się na konferencjach, branżowych eventach i podczas otwartych wykładów ze studentami.

 

Zastanawiasz się...

... czy powinieneś przyjść na prelekcję Wojtka? Opowiedz najpierw na poniższe pytania.

  • Prowadzisz firmowego bloga, ale nie widzisz z tego korzyści sprzedażowych?
  • Jesteś przekonany, że content marketing potrafi generować leady, ale potrzebujesz dowodów, żeby przekonać zarząd firmy?
  • Chcesz wiedzieć jak przyciągać uwagę klientów i zainteresować ich swoją ofertą?
  • Sądzisz, że to niemożliwe, aby tworzone treści zachęcały konsumentów do zakupów w e-commerce?
  • Uważasz, że content marketing jest przereklamowany?

 

Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK, koniecznie pojaw się na Lunch z e-commerce i wysłuchaj prelekcji:

Metody content marketingu, które zwiększają sprzedaż i poprawiają pozycjonowanie w Google

 

 

Wait, but there is more!

Zaktualizowana.
Odświeżona.
Uzupełniona.
Kompleksowa.
Praktyczna.

Po prelekcji Wojciecha zapraszamy na premierową prezentację II wydania książki

Content marketing: współczesny poradnik po marketingu treści”!

Jeśli chcesz wiedzieć jak zwiększyć sprzedaż w firmie i zachęcić klientów do powrotu, wykorzystując przy tym content marketing, tej lektury nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.

Dla kogo 3. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Wytrawnych e-commercowych graczy
  • Adeptów w branży sklepów online
  • Menadżerów e-commerce
  • Doświadczonych przedsiębiorców i start-up’owców
  • Marketerów działających w digital’u
  • Wszystkich zainteresowanych e-commerce
Lunch z e-commerce to spotkanie profesjonalistów biznesowych i marketingowych. To płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu.