Jan Zając

Founder & CEO w Sotrender

Badacz i psycholog. Współzałożyciel i prezes Sotrendera.

Badacz. Psycholog. Adiunkt na Wydziale Psychologii UW. Przedsiębiorca. Twórca Sotrendera. Jan Zając. O analityce danych i badaniu Internetu, chyba mało kto wie więcej niż on.

Swoje zainteresowania i naukowe pasje przekuł w stworzenie wyjątkowej na polskim rynku firmy – Sotrender, specjalizującej się w badaniu social media i tworzeniu narzędzi do ich biznesowej analityki. Korzysta z nich ponad 500 przedsiębiorstw w 38 krajach.

Jak sam mówi, celem Sotrendera jest niesienie pomocy firmom i agencjom interaktywnym w gromadzeniu i analizowaniu danych z mediów społecznościowych oraz optymalizacji prowadzonych w nich działań marketingowych.

Absolwent UW i SGH, stypendysta Uniwersytetu Bocconi (Mediolan) oraz Uniwersytetu w Leuven, autor publikacji na temat psychologii internetu i prowadzenia badań online. Wykładowca, szkoleniowiec, start-upowy mentor i prelegent na branżowych konferencjach. Chętnie dzieli się wiedzą i wspiera rozwój nowoczesnego biznesu.

 

Zastanawiasz się...

... czy przyjść na prelekcję Jana? Oto pytania, które pomogą Ci postawić odpowiedź:

  • Ciekawi Cię jakie błędy popełniają reklamowdawcy przy tworzeniu kampanii Facebook Ads?
  • Chcesz zobaczyć jak wyglądają typowe CPMy i CPC?
  • Chcesz poznać sposoby porównania i optymalizacji wskaźników?
  • Chcesz się nauczyć jakie wskaźniki wyznaczyć dla swoich kampanii, żeby były ambitne, a zarazem realistyczne?
  • Chcesz sprzedawać więcej dzięki Facebook Ads?

 

Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK, koniecznie pojaw się na Lunch z e-commerce i wysłuchaj prelekcji, którą wygłosi razem z Aleksandrem Winciorkiem:

Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo płaci...czyli ile tak naprawdę kosztują polskie firmy kampanie reklamowe Facebook Ads.

Dla kogo 4. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Właścicieli e-commerce
  • Menadżerów e-commerce
  • Dyrektorów e-commerce
  • Producentów wchodzących na rynek e-commerce
  • Zarządzających e-commerce
  • Koordynatorów działań w e-commerce
Konferencja Lunch z e-commerce to płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu, dzięki którym będziesz sprzedawać więcej.

Na scenie wystąpią: