Kamil Ziomek

Online Advertising Specialist w Ideo Force

Kamil Ziomek Lunch z e-commerce

Specjalista ds. reklam w internecie

„Kampanie reklamowe to szansa na wzrost sprzedaży. Jednak tylko ich prawidłowa konfiguracja i stała optymalizacja może faktycznie wpłynąć na efekty sprzedażowe. Automatyzacja tych procesów sprawi, że specjaliści będą mieć szansę szerszego spojrzenia na kampanie. Ale... czy roboty zastąpią w końcu pracę specjalisty?". 

 

Specjalista ds. prowadzenia płatnych kampanii reklamowych w internecie. Ekspert w zakresie wdrażania działań PPC (Pay Per Click) przy wykorzystaniu takich systemów reklamowych jak m.in. Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Specjalizuje się również w analityce internetowej, określając skuteczność prowadzonych działań e-marketingowych.

Posiada 5 letni doświadczenie w branży, realizując przy tym działania reklamowe dla wielu polskich i zagranicznych firm. 

Ukończył Wyższą Szkołę Prawa i Administracji w Rzeszowie.

W wolnych chwilach słucha dużo muzyki oraz podcastów kryminalnych.

 

Zastanawiasz się...

... czy przyjść na prelekcję Kamila? Oto pytania, które pomogą Ci postawić odpowiedź:

  • Uważasz, że kampanie reklamowe są trudne do ustawienia?
  • Twierdzisz, że automatyzacja nie da rady zastąpić standardowego procesu?
  • Chcesz usprawnić procesy w Twojej firmie?
  • Chcesz sprzedawać więcej?

 

Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK, koniecznie pojaw się na Lunch z e-commerce i wysłuchaj prelekcji:

Automatyzacja kampanii Google Ads w e-commerce. Koszmar czy marzenie?

 

Dla kogo 4. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Właścicieli e-commerce
  • Menadżerów e-commerce
  • Dyrektorów e-commerce
  • Producentów wchodzących na rynek e-commerce
  • Zarządzających e-commerce
  • Koordynatorów działań w e-commerce
Konferencja Lunch z e-commerce to płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu, dzięki którym będziesz sprzedawać więcej.