Specjalista ds. reklam w internecie
„Kampanie reklamowe to szansa na wzrost sprzedaży. Jednak tylko ich prawidłowa konfiguracja i stała optymalizacja może faktycznie wpłynąć na efekty sprzedażowe. Automatyzacja tych procesów sprawi, że specjaliści będą mieć szansę szerszego spojrzenia na kampanie. Ale... czy roboty zastąpią w końcu pracę specjalisty?".
Zastanawiasz się...
... czy przyjść na prelekcję Kamila? Oto pytania, które pomogą Ci postawić odpowiedź:
- Uważasz, że kampanie reklamowe są trudne do ustawienia?
- Twierdzisz, że automatyzacja nie da rady zastąpić standardowego procesu?
- Chcesz usprawnić procesy w Twojej firmie?
- Chcesz sprzedawać więcej?
Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK, koniecznie pojaw się na Lunch z e-commerce i wysłuchaj prelekcji:
Automatyzacja kampanii Google Ads w e-commerce. Koszmar czy marzenie?