Założyciel i CEO Globkurier.pl
„Zwiększanie sprzedaży we współczesnych realiach rynkowych jest niemałym wyzwaniem dla przedsiębiorców. Wśród czynników pozacenowych wpływających na zakupy jest sposób dostawy. Zadaniem mojego zespołu jest digitalizacja procesów transportowych i logistycznych, aby ogół procesów przepływał płynnie i wspierał firmy w dążeniu do sukcesu”.
Zastanawiasz się...
... czy przyjść na prelekcję Mateusza? Oto pytania, które pomogą Ci postawić odpowiedź:
- Uważasz, że cena jest jedynym i najważniejszym czynnikiem wpływającym na sprzedaż?
- Czy wybór formy transportu ma wpływ na sprzedaż?
- Czy czas dostawy ma znaczenie na zakup?
- Jaka forma transportu jest najbardziej lubiana przez konsumentów?
Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK, koniecznie pojaw się na Lunch z e-commerce i wysłuchaj prelekcji:
Wpływ transportu na sprzedaż w e-commerce.