Milena Majchrzak

CEO w SEMSTORM & Content Marketing Evangelist

CEO w SEMSTORM & Content Marketing Evangelist

„Treści w sklepie internetowym są bardzo ważne! Łatwo jest je opracować, gdy oferujesz zaledwie kilka produktów. Rzeczywistość często bywa inna i na stanie masz wiele tysięcy różnorodnych towarów".

 

Pracę w branży SEO rozpoczęła 12 lat temu.

Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym.

Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści.

Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.

 

Zastanawiasz się...

... czy przyjść na warsztaty Mileny? Oto pytania, które pomogą Ci postawić odpowiedź:

  • Chcesz wiedzieć jak opracować treści w swoim sklepie internetowym i jednocześnie nie zbankrutować?
  • Interesuje Cię sposób, w jaki możesz obiżyć koszty, jakie ponosisz przy tworzeniu treści na stronę internetową?
  • Chcesz poznać pułapki, jakie czyhają na specjalistów e-commerce w kontekście tworzenia treści?
  • Ciekawi Cię, dlaczego treści w sklepie internetowym są tak istotne, jeżeli chcesz sprzedawać więcej?

Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś/aś TAK, koniecznie pojaw się na Lunch z e-commerce i przyjdź na WARSZTAT:

Tanio, a dobrze - czy da się zbudować widoczność sklepu w Google, nie wydając majątku na tworzenie treści?

Dla kogo 4. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Właścicieli e-commerce
  • Menadżerów e-commerce
  • Dyrektorów e-commerce
  • Producentów wchodzących na rynek e-commerce
  • Zarządzających e-commerce
  • Koordynatorów działań w e-commerce
Konferencja Lunch z e-commerce to płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu, dzięki którym będziesz sprzedawać więcej.

Na scenie wystąpią: