Sebastian Skórski

Doradca w Google Internetowe Rewolucje, właściciel ImpactProject

Sebastian Skórski

Ekspert marketingu internetowego

„E-commerce w Polsce stale się rozwija. Liczna konkurencja powoduje, że przedsiębiorcy coraz częściej zaczynają podbijać rynki zagraniczne, w czym upatrują szansę na zwiększenie sprzedaży. Dostępna technologia znacznie to upraszcza, jednak każdy krok na nieznanym gruncie powinien być postawiony w sposób przemyślany i przeanalizowany”.

 

Operowanie na międzynarodowym i dynamicznym rynku nie jest łatwe. Wymaga sporej wiedzy, doświadczenia i umiejętności. A co w przypadku firm, szczególnie tych początkujących, którym brakuje takich kompetencji? Wtedy zaczyna się rola doradców, takich jak Sebastian Skórski.

Jako e-marketingowy ekspert rozumie, jak działa rynek konsumencki. Wie jak docierać do klientów i przyciągać ich uwagę, a nowoczesne narzędzia promocji nie mają przed nim tajemnic. Z kolei jako przedsiębiorca, zna problemy i wyzwania stojące przed współczesnym biznesem. Łącząc te dwie role, potrafi dobierać rozwiązania pozwalające optymalizować generowanie leadów, zwiększać sprzedaż w e-commerce oraz zdobywać zagraniczne rynki.

Od 2017 roku jest doradcą ds. marketingu internetowego w projekcie Google Internetowe Rewolucje w eksporcie.

 

Zastanawiasz się...

... czy powinieneś wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Sebastiana? Przekonaj się odpowiadając na kilka pytań:

  • Szukasz nowoczesnych narzędzi i rozwiązań, które pomogą Ci zoptymalizować procesy eksportowe?
  • Chcesz zacząć przygodę na rynkach zagranicznych i potrzebujesz profesjonalnych wskazówek na start?
  • Potrzebujesz pomocy w opracowaniu planu działań eksportowych?
  • Nie wiesz jak promować markę w Internecie za granicą?
  •  Zastanawiasz się, jak poznać oczekiwania klientów poza granicami Polski?

 

Jeśli TAK, nie może Cię zabraknąć podczas warsztatów:

Jak usprawnić procesy eksportowe, by sprzedawać więcej?

Dla kogo 4. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Właścicieli e-commerce
  • Menadżerów e-commerce
  • Dyrektorów e-commerce
  • Producentów wchodzących na rynek e-commerce
  • Zarządzających e-commerce
  • Koordynatorów działań w e-commerce
Konferencja Lunch z e-commerce to płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu, dzięki którym będziesz sprzedawać więcej.