Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR
„Zwiększanie sprzedaży we współczesnych realiach rynkowych jest niemałym wyzwaniem dla przedsiębiorców. Zadaniem mojego zespołu jest wspierać firmy w zdobywaniu nowych klientów i pokazywać im sposoby na skuteczne zwiększanie konwersji”.
Zastanawiasz się...
... czy przyjść na prelekcję Wojtka? Oto pytania, które pomogą Ci postawić odpowiedź:
- Uważasz, że cena jest jedynym i najważniejszym czynnikiem wpływającym na sprzedaż?
- Czy wybór formy transportu ma wpływ na sprzedaż?
- Na co Klienci zwracają uwagę przy zakupach online?
- Zastanawiasz się, jak zachęcić Klientów do zakupu Twoich produktów?
- Uważasz, że pozacenowe czynniki wpływające na sprzedaż nie istnieją?
Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK, koniecznie pojaw się na Lunch z e-commerce i wysłuchaj prelekcji:
We love sales, czyli pozacenowe determinanty sprzedaży.