Wojciech Szymański

Managing Director w Ideo Force

Wojciech Szymański Lunch z e-commerce

Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR

„Zwiększanie sprzedaży we współczesnych realiach rynkowych jest niemałym wyzwaniem dla przedsiębiorców. Zadaniem mojego zespołu jest wspierać firmy w zdobywaniu nowych klientów i pokazywać im sposoby na skuteczne zwiększanie konwersji”.

 

W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations w Internecie. Pracował m.in. dla: BPH TFI, SKOK, Śnieżka, Polpharma, LG, Wirtualna Polska, Black Red White, Wolters Kluwer.

Łączy pracę zawodową stricte związaną z e-marketingiem i e-commerce z pasją dzielenia się wiedzą. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.

Jest autorem wielu książek, artykułów oraz publikacji, między innymi: „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”, „Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści”, „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, „Leksykon pozycjonowania”.

W wolnych chwilach jeździ na motocyklu oraz chodzi po polskich górach.

 

Zastanawiasz się...

... czy przyjść na prelekcję Wojtka? Oto pytania, które pomogą Ci postawić odpowiedź:

  • Uważasz, że cena jest jedynym i najważniejszym czynnikiem wpływającym na sprzedaż?
  • Czy wybór formy transportu ma wpływ na sprzedaż?
  • Na co Klienci zwracają uwagę przy zakupach online?
  • Zastanawiasz się, jak zachęcić Klientów do zakupu Twoich produktów?
  • Uważasz, że pozacenowe czynniki wpływające na sprzedaż nie istnieją?

 

Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK, koniecznie pojaw się na Lunch z e-commerce i wysłuchaj prelekcji:

We love sales, czyli pozacenowe determinanty sprzedaży.

 

Dla kogo 4. edycja Lunchu z e-commerce?

  • Właścicieli e-commerce
  • Menadżerów e-commerce
  • Dyrektorów e-commerce
  • Producentów wchodzących na rynek e-commerce
  • Zarządzających e-commerce
  • Koordynatorów działań w e-commerce
Konferencja Lunch z e-commerce to płaszczyzna wymiany doświadczeń, praktycznej wiedzy i networkingu, dzięki którym będziesz sprzedawać więcej.