Eksperci Ideo o intranetach

Wiedza i wieloletnie doświadczenie pozwoliły na kompleksowe opisanie studium przypadków wdrożeń systemów intranetowych w polskich firmach. Na papier zostało przelane serce komunikacji wewnętrznej.
21 lutego 2019

Za sprawą poszerzającego się trendu na employer branding i stałego dążenia do doskonałej organizacji pracy w wielu organizacjach, komunikacja wewnętrzna podlega coraz to większym dyskusjom i udoskonalaniu.


Potrzeby rynkowe w obszarze poszerzania wiedzy związanej z tematyką komunikacji wewnętrznej skłoniło specjalistów do opisania platformy ułatwiającej organizację w firmie - Intranetów. Urszula Kandefer, ekspert ds. systemów komunikacji wewnętrznej w Ideo oraz Grzegorz Mazurek, profesor Akademii Leona Koźmińskiego, w powstałej książce zaprezentowali szerokie spectrum procesu wdrażania intranetów w struktury organizacji w oparciu o przykłady na konkretnych firmach. Zaznaczonych zostało wiele aspektów upewniających czytelników o ważności inwestycji w intranet oraz rozwiane zostały napiętrzone wokół tematu mity. Wśród opisanych case'ów znalazł się również opis pracy nad projektem dla firmy Mostostal, w którym zespół Ideo Force miał swój udział. Pomagaliśmy w promocji wewnętrznej

W publikacji znalazły również swoje miejsce autorskie badania użytkowników intranetów. Bazują one na próbach i doświadczeniach przeprowadzonych na ponad 200 menedżerów i specjalistów z polskich przedsiębiorstw.

Jak twierdzą eksperci Ideo (zobacz opis), książka jest idealnym materiałem inspirującym i wskazującym odpowiednie kroki do polepszenia systemu komunikacji wewnątrz każdej organizacji. 
 

Intranet


Tytuł: Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji
Autorzy: Urszula Kandefer, Grzegorz Mazurek