Ideo Force w programie Facebook Marketing Partners

Ideo Force dołączyło do programu Facebook Marketing Partners, co potwierdziło prawidłowość i skuteczności działań na rzecz marek, które nam zaufały. Nasze doświadczenie na Facebooku i innych kanałach obsługiwanych przez platformę zostało docenione.
4 sierpnia 2020

Stała obecność marek na Facebooku i niesłabnąca popularność tego kanału społecznościowego wpływa na wprowadzanie przez serwis coraz nowych rozwiązań dla obu grup użytkowników. Zarówno firmy, jak i osoby korzystające z prywatnych profili mają swoje oczekiwania względem Facebooka, które mimo wszystko są ze sobą powiązane. Facebook jest dla wielu użytkowników pierwszym źródeł informacji – pamiętajmy, że wszyscy jesteśmy konsumentami. Stąd też firmy mają szczególne miejsce w serwisie. Wszystko po to, by skutecznie prowadzić działania reklamowe, budować brand, skupiać wokół firmy społeczność, która angażuje się w życie marki.

Programem, który pozwala w pełni realizować powyższe jest Facebook Marketing Partners. Z nieukrywaną dumą mamy zaszczyt ogłosić: Ideo Force dołączyło do grona agencji mogących posługiwać się mianem partnera marketingowego Facebooka. Oznacza to, że działania w ramach kampanii i profili firmowych dla naszych klientów prowadzimy na najwyższym poziomie.

Program Facebook Marketing Partners przeznaczony jest wyłącznie dla agencji zarządzających kampaniami reklamowymi marek i firm. Założeniem programu jest wsparcie agencji poprzez edukowanie i pomaganie klientom w odnoszeniu sukcesów biznesowych – reklamowanie firmy, sprzedawanie, pozyskiwanie uwagi klientów. Wszystko to przy pomocy informacji opracowywanych dla agencji, najlepszych praktyk i szkoleń dla specjalistów, narzędzi analitycznych, a także dostępu do najnowszych materiałów.

Obecność w programie Facebook Marketing Partners for Agencies to dla nas wyróżnienie. Oczywiście wraz z tym statusem idą konkretne korzyści, przede wszystkim dla klientów Ideo Force. Jeszcze skuteczniej będziemy realizować kampanie reklamowe i zarządzać kontami firmowymi na Facebooku.

Oto niektóre z możliwości, jakie otrzymują partnerzy marketingowi Facebooka: 

  • Zalecenia dotyczące optymalizacji wydatków dla reklamodawców – wykorzystamy Twój budżet możliwie jak najefektywniej – prowadząc z nami w kampanię zyskujesz pewność, że pieniądze, które inwestujesz zwrócą się.
  • Narzędzia analityczne, zalecenia i raporty  – przeanalizujemy wydajność kampanii i w razie potrzeby w każdej chwili usprawnimy ją, by osiągnęła zaplanowany cel.
  • Wgląd w najlepsze praktyki dotyczące tworzenia materiałów reklamowych – dostęp do najnowszych informacji i wytycznych sprzedażowych to z jednej strony oszczędność czasu, jak i większa wydajność wdrażanych reklam i kampanii.
  • Szkolenia, narzędzia i udział w wydarzeniach – będziemy korzystać z narzędzi edukacyjnych, zaawansowanych szkoleń i zasobów koniecznych do prowadzenia skutecznych kampanii w grupie aplikacji i usługach Facebooka.
  • Priorytetowe rozwiązywanie problemów – dzięki interwencji w ramach pomocy udzielonej przez Facebooka, jeszcze szybciej, niż miało to miejsce do tej pory, będziemy reagować i usprawniać kampanie.

Nie musisz samodzielnie prowadzić kampanii, przygotowywać reklam, wybierać celu kampanii i śledzić jej przebiegu, a jednocześnie monitorować efektywność poszczególnych aspektów. Jako partnerzy Facebooka oferujemy firmom pomoc z zakresu zarządzania kampanią, przygotowania i wyboru filmów/obrazów z już istniejących grafik lub stworzenie nowych od podstaw (to samo dotyczy treści), opracowanie katalogów produktów (w ramach platformy Feed Platform), które można wykorzystać na Facebook Marketplace i zakupach na Instagramie. Ponadto, współpraca nawiązana z agencją, która należy do Facebook Marketing Partners to możliwość połączenia danych transakcji z Facebookiem czy tworzenie i utrzymanie piksela – podsumowując, możliwości jest wiele, ale co istotne – firma decydująca się na współpracę z nami otrzymuje pewność, że zadania będą prowadzone zgodnie z najlepszymi praktykami i obowiązującymi standardami Facebooka.

Przykładem naszej pracy na Facebooku jest aktywność na rzecz sklepu internetowego iParts. Z zaledwie kilku tysięcy polubień profilu, doszliśmy do prawie 60 000 – każdego roku przybywa średnio kilkanaście tysięcy nowych obserwujących. Innym, jest profil producenta najwyższej klasy wózków dziecięcych. W ciągu roku o kilka tysięcy wzrosła liczba fanów marki Paradise Baby. Oczywiście obok regularnego dbania o profile marek, prowadzimy akcje ograniczone czasowo, takie jak konkursy, czy korzystamy real-time marketingu, dzięki któremu zapewniliśmy ponad milionowy zasięg jednego z postów iParts.