Członkostwo

"Rozwijamy się i zdobywamy kompetencje nie tylko na rzecz naszych Klientów, ale także aby wspierać kształtowanie rynku interaktywnego."

IAB Polska

iab polska logo

 

IAB Polska to oddział międzynarodowego stowarzyszenia skupiającego swoją uwagę na rynku interaktywnym. Jego członkami stają się największe organizacje i firmy działające w tej branży. Celem istnienia stowarzyszenia jest chęć regulacji, popularyzacji i rozwoju tego sektora rynku.

IAB Polska jest obecne w naszym kraju już od 17 lat, realizując liczne działania promocyjne, badawcze i edukacyjne. Obecnie zgromadziło wokół siebie ponad 200 firm i instytucji, pośród których można wymienić takie jak Agora, Google, Nielsen Media Research czy Deloitte Digital. Razem tworzą prestiżową grupę wpływowych marek.

W 2017 roku Ideo Force dołączyło do tego wyjątkowego stowarzyszenia a nasi specjaliści zostali przydzieleni do prac w 3 zespołach zajmujących się zagadnieniami związanymi z SEM, e-commerce oraz UX.

LinkedIn Local

 

Należymy do grona organizatorów spotkań LinkedIn Local. Jest to międzynarodowa akcja zapoczątkowana przez Australijkę Annę McAfee. Spotkania mają na celu przeniesienie sieci kontaktów ze świata online do świata realnego i porozmawianie z osobami, które znamy ze społeczności LinkedIna, face-to-face.

Lokalne spotkania światowego wymiaru zyskują ogromną popularność: w przeciągu roku dołączyło do inicjatywy ok. 350 miast i 34 krajów. Ideo Force zorganizowało już 3 spotkania od lipca 2018 roku.