Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online w Polsce

7 stycznia 2019
Koniec i początek roku to czas na podsumowania i próby wyznaczania trendów. Specjaliści z IAB Polska podjęli się tego zadania i przedstawili najważniejsze aspekty wpływające na employer branding. Do grona ekspertów zostało zaproszone Ideo Force.

Mity o SEO

10 grudnia 2018
SEO – wydawać by się mogło, że temat jest dobrze poznany i każdy specjalista powinien wiedzieć, co robić, żeby odnieść sukces. Jednak jest to proces ulegający stałym zmianom, a także nie mający wielu pewników. Nic dziwnego, że narastają wokół niego mity.

Majestic – narzędzie do analizy konkurencji

3 sierpnia 2018
Internet od kilku lat dominuje nie tylko w życiu prywatnym, a także biznesowym. To dla wielu branż idealna przestrzeń do reklamy i pozyskiwania nowych klientów, a informacje o działaniach konkurencji pomogą opracować idealną strategię.

Wojciech Szymański współautorem „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka

7 maja 2018
W kwietniu 2018 r. w sprzedaży pojawił się zaawansowany podręcznik biznesowo-akademicki „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” pod redakcją profesora Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego.

Wojciech Szymański w Interaktywnie.com: „Klienci oczekują wymiernych wyników”

30 kwietnia 2018
Interaktywnie.com to jeden z najbardziej rozpoznawalnych serwisów branżowych w Polsce. Regularnie przygotowuje także raporty tematyczne, dotyczące zagadnień z zakresu marketingu sieciowego, e-commerce i nowoczesnych mediów.

Kariera specjalisty UX w e-marketingu

2 kwietnia 2018
Nowy Marketing, Marzec 2018, Autor: Mateusz Bober