Czy zbrodnia konwertuje?

6 lutego 2019
Unikalne rozwiązania wymagają wyjątkowych działań. Nowatorskość popularyzowanej specjalizacji – Kryminologii i kryminalistyki – zainspirowała nas do stworzenia oryginalnej akcji promocyjnej – zagadki morderstwa w chatbocie.
Czytaj dalej

IAB CaseBook: Ideo Force dla 2KC

28 stycznia 2019
2KC to marka rozpoznawalna i kojarzona przez konsumentów w całym kraju. Jej właścicielem są Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A., z którymi Ideo Force nawiązało współpracę jeszcze w lutym 2017 roku. Pełne studium projektu zaprezentowano w casebook’u IAB.
Czytaj dalej

Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online w Polsce

7 stycznia 2019
Koniec i początek roku to czas na podsumowania i próby wyznaczania trendów. Specjaliści z IAB Polska podjęli się tego zadania i przedstawili najważniejsze aspekty wpływające na employer branding. Do grona ekspertów zostało zaproszone Ideo Force.
Czytaj dalej

Mity o SEO

10 grudnia 2018
SEO – wydawać by się mogło, że temat jest dobrze poznany i każdy specjalista powinien wiedzieć, co robić, żeby odnieść sukces. Jednak jest to proces ulegający stałym zmianom, a także nie mający wielu pewników. Nic dziwnego, że narastają wokół niego mity.
Czytaj dalej

Majestic – narzędzie do analizy konkurencji

3 sierpnia 2018
Internet od kilku lat dominuje nie tylko w życiu prywatnym, a także biznesowym. To dla wielu branż idealna przestrzeń do reklamy i pozyskiwania nowych klientów, a informacje o działaniach konkurencji pomogą opracować idealną strategię.
Czytaj dalej

Wojciech Szymański współautorem „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka

7 maja 2018
W kwietniu 2018 r. w sprzedaży pojawił się zaawansowany podręcznik biznesowo-akademicki „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” pod redakcją profesora Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego.
Czytaj dalej