Majestic – narzędzie do analizy konkurencji

3 sierpnia 2018
Internet od kilku lat dominuje nie tylko w życiu prywatnym, a także biznesowym. To dla wielu branż idealna przestrzeń do reklamy i pozyskiwania nowych klientów, a informacje o działaniach konkurencji pomogą opracować idealną strategię.

Wojciech Szymański współautorem „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka

7 maja 2018
W kwietniu 2018 r. w sprzedaży pojawił się zaawansowany podręcznik biznesowo-akademicki „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” pod redakcją profesora Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego.

Wojciech Szymański w Interaktywnie.com: „Klienci oczekują wymiernych wyników”

30 kwietnia 2018
Interaktywnie.com to jeden z najbardziej rozpoznawalnych serwisów branżowych w Polsce. Regularnie przygotowuje także raporty tematyczne, dotyczące zagadnień z zakresu marketingu sieciowego, e-commerce i nowoczesnych mediów.

Kariera specjalisty UX w e-marketingu

2 kwietnia 2018
Nowy Marketing, Marzec 2018, Autor: Mateusz Bober

Content marketing szansą dla marek

30 marca 2018
Interaktywnie, Nowy Marketing, kwiecień-grudzień 2018, Autor: Magdalena Tobiasz

Przegląd najważniejszych formatów content marketingowych krok po kroku

21 lutego 2018
Magazyn Online Marketing, Luty-Marzec 2018, Autor: Magdalena Tobiasz