Badania i pomiar efektów w public relations

Badania i pomiar efektów w public relations, Rok wydania: 2010, Autor: Wojciech Szymański
18 marca 2015

Nikt z nas nie jest samotną wyspą. Wszyscy żyjemy wśród innych, dlatego tak ważne jest odpowiednie kształtowanie relacji komunikacyjnych. Public relations  to jedno z podstawowych i najważniejszych zagadnień, z jakim muszą się zmierzyć dzisiejsi marketingowcy.

Naturalnym, kolejnym krokiem jest odpowiednie mierzenie podjętych realizacji. Ewaluacja skuteczności działań komunikacyjnych, bo o niej mowa, to zagadnienie, które wymaga odpowiedniego rozeznania wśród właściwych jej metod.

Publikacja Badania i pomiar efektów w public relations wskazuje, w jaki sposób należy to robić. Książka zapewnia pełny ogląd zjawiska i wyposaża w praktyczne narzędzia badania komunikacji społecznej.

Publikacja jest adresowana przede wszystkim do tych, którzy wiedzę chcą czerpać od doświadczonych praktyków. Obszerny rozdział autorstwa Wojciecha Szymańskiego, eksperta w zakresie marketingu internetowego online zapewnia kompleksowe informacje na temat dokonywania profesjonalnych pomiarów w Internecie. Przytaczane są konkretne narzędzia gromadzenia danych i ich weryfikacji oraz omówione wady i zalety tego rodzaju rozwiązań. 

Z publikacją Badania i pomiar efektów w public relations działanie w sieci nigdy nie będzie już ślepe.

Polecamy: Newsline.pl