Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści, Rok wydania: 2016, Autorzy: Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański
3 stycznia 2017

W rzeczywistości narastającego szumu medialnego świadomość odbiorców mogą zaskarbić sobie tylko te działania, które opierają się na atrakcyjnie przygotowanych i wartościowych treściach.

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to owoc codziennej pracy praktyków, który wychodzi naprzeciw wszystkim zainteresowanym tematyką zarządzania treścią i kampaniami promocyjnymi realizowanymi w sieci. Obecnie nie wystarczy już wyłącznie tworzyć, należy także odpowiednio kierować efektem swojej pracy. Publikacja przygotowana przez Wojciecha Szymańskiego prezentuje, w jaki sposób robić to dobrze.

Na blisko 200 stronach zainteresowani znajdą omówienie najważniejszych zasad prowadzenia kampanii marketingowych, rodzaje content marketingu czy charakterystykę dostępnych kanałów komunikacji, a wszystko to zobrazowane praktycznymi przykładami.

Po książkę powinni sięgnąć wszyscy zainteresowaniu tematyką tworzenia i zarządzania contentem – copywritterzy, content creatorzy, campaigne designerzy oraz ci, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę o dobre praktyki pracy w sieci.

Polecamy: Wydawnictwo.newsline.pl