Leksykon public relations

Leksykon public relations, Rok wydania: 2009, Współautor: Wojciech Szymański
17 kwietnia 2013

Gdy w grę wchodzi PR, nie ma miejsca na szablonowość i nudę. Kreowanie odpowiedzialnych relacji społecznych wymaga nie tylko świetnego poruszania się wśród mechanizmów komunikacji, ale także kreatywności i doświadczenia, które weryfikują podejmowane kroki.

Dla zainteresowanych tematem mamy dobrą wiadomość. Teraz wszystkie najważniejsze informacje można znaleźć w jednej wygodnej książce.

Leksykon Public Relations to kompendium wiedzy, które wychodzi naprzeciw współczesnym wyzwaniom komunikacji społecznej. Publikacja w klarowny i atrakcyjny sposób omawia ponad 700 zagadnień zawierających szczegółowe wyjaśnienia i praktyczne wskazówki wskazujące najlepsze kierunki projektowanego działania.

Pozycja została stworzona przez znakomite autorytety z dziedziny Public Relations, w tym Wojciecha Szymańskiego, specjalisty od marketingu internetowego.  Ekspert Ideo Force podzielił się swoją wiedzą z zakresu budowania wizerunku i zarządzania relacjami, którą zdobył i zweryfikował podczas swojej wieloletniej praktyki.

Kto powinien sięgnąć po omawianą pozycję? Publikacja powstała z myślą o wszystkich, którzy potrzebują dostępu do kompleksowej i zweryfikowanej wiedzy na temat PR-u. Szczególnie docenią ją praktycy, którzy każdego dnia stają przed wyzwaniami współczesnego marketingu oraz studenci, którzy otrzymują świetne narzędzie umożliwiające przygotowanie się do zajęć i egzaminów.  

Leksykon Public Relations to materiał otwierający pole do dalszych poszukiwań.

Polecamy: Newsline.pl