Marketing w sieci. Podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady

Marketing w sieci. Podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady, Rok wydania: 2011, Współautor: Wojciech Szymański
22 listopada 2017

Wszystko wskazuje na to, że 2018 rok będzie przełomowy. Eksperci diagnozują, że po raz pierwszy w historii wydatki na reklamę prowadzoną w Internecie  przewyższą te kierowane na telewizję. W takiej sytuacji nieodzowna staje się kompleksowa wiedza na temat promocji online.

Marketing w sieci. Podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady to jedna z tych pozycji, która powinna znaleźć się na półce każdego zapalonego amatora promocji online oraz specjalisty od marketingu w Internecie. Publikacja łączy bogatą teorię z doświadczeniem praktyków oraz pomysłowością creative managerów i omawia najważniejsze zagadnienia konieczne do efektywnego działania w sieci.

Wszystkie treści potwierdzone są autorytetem autorów poszczególnych rozdziałów, w tym Wojciecha Szymańskiego eksperta w dziedzinie e-marketingu. Specjalista podejmuje temat pozycjonowania. W zwięzłym i czytelnym tekście tłumaczy zasady zdobywania pozycji w wyszukiwarce oraz udziela praktycznych wskazówek i rad, jak efektywnie i szybko znaleźć się w top 3 listy wyszukiwania, a poprzez to zbudować sukces swojej strony internetowej.

Ponadto zainteresowani znajdą omówienie zagadnień takich jak: prawne aspekty działań w Internecie, social media, rady dla prowadzących sklepy internetowe czy recepty na udany e-mail marketing.