Chatboty

"Porozumienie nie rodzi się z dialogu, lecz odwrotnie: to dialog rodzi się z porozumienia". B. Wolniewicz

Przyszłość należy do chatbotów. Szacuje się, że już w 2020 roku 85% interakcji z użytkownikami sieci będzie odbywało się bez kontaktu z człowiekiem. Warto wykorzystać ich potencjał, aby usprawnić komunikację z klientami i osiągnąć założone cele.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Tworzymy chatboty

E-commerce, rozrywka, edukacja, HR to tylko niektóre z branż, które mogą osiągnąć swoje cele dzięki wdrożeniu chatbota. Sam Messenger to obecnie nawet 1,3 mld użytkowników, wśród których znajdują się także potencjalni klienci. Warto ułatwić im dotarcie do proponowanych produktów.

Oferujemy pełne przygotowanie chatbota, poczynając od opracowania angażującego copy, po wdrożenie programu i jego bieżącą optymalizację. Tworzymy chatboty dla różnych branż, a do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Zdając sobie sprawę z różnic pomiędzy klientami i ich wymaganiami prace rozpoczynamy zawsze od analizy preferencji komunikacyjnych i potrzeb konsumenckich. Na tej podstawie opracowujemy ścieżki konwersacyjne, które wychodzą naprzeciw ich oczekiwaniom.

Na tak sporządzonym fundamencie opracowujemy ostateczną wersję programu i wykonujemy prace programistyczne.

Wiemy, jak rozmawiać

Częstym błędem popełnianym przy projektowaniu chatbotów jest przywiązywanie uwagi przede wszystkim do strony programistycznej. Tymczasem to duży błąd. Równie dużą wagę należy przykładać także do samej koncepcji działania oraz kształtu dialogu. Rozmowa to sztuka, która, aby spełniać swoją funkcję, musi brać pod uwagę przyzwyczajenia użytkowników i ich preferencje językowe. Nie wystarczy jedynie mówić do klienta, należy go zrozumieć. Dzięki doświadczeniu i wiedzy łączącej wiele dziedzin doskonale wiemy, jak formułować dialogi, aby być słyszanym.

W Ideo Force łączymy wiedzę informatyczną z kompetencjami psychologicznymi, językoznawczymi i socjologicznymi, dzięki czemu nasze chatboty, nie tylko mówią do klientów, ale przede wszystkim komunikują się z nimi.

Chatbot marketing

Stworzenie i wdrożenie chatbota to dopiero początek. Nie można zapominać, że celem programu jest komunikacja z żywymi ludźmi, których potrzeby i preferencje są zmienne. Warto więc na bieżąco je śledzić i dopasowywać do nich komunikację marki.

Oferujemy kompleksowe podejście do tworzenia chatbotów, które uwzględnia także marketing. Projektujemy złożone kampanie promocyjne z wykorzystaniem chatbotów, organizujemy quizy i działania wizerunkowe, pomagamy zdobyć nowych użytkowników. Wykonujemy także zaawansowane audyty użyteczności już istniejących programów oraz sugerujemy zmiany, które pozwolą podnieść komfort ich użytkowników.

Porozmawiajmy o Twoim chatbocie. Niekoniecznie na czacie.

Zapytaj o ofertę