Blog firmowy

"Marketerzy zakochali się w technologii i zapomnieli, że ludzie kupują od firm, które przedstawiają pewną historię". Sam Walton

Konsumenci ufają tylko tej marce, z którą zbudowali trwałe relacje. Dlatego trzeba im dostarczać treści wyjątkowe, które przełożą się na wzrost zaufania. W tym miejscu najlepiej sprawdzi się regularnie prowadzony blog firmowy.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 205)
Napisz do mnie

Dlaczego warto?

Blogowanie jest jedną z najpopularniejszych form dzielenia się wartościowymi treściami z internautami.

Firmy, które systematycznie blogują mają o 55 proc. więcej wejść na stronę oraz od 60 do 90 proc. więcej leadów niż te, które robią to sporadycznie lub wcale.

Co więcej blog dostarcza 97 proc. unikalnych linków, tak ważnych z punktu widzenia pozycjonowania. Nie wspominając o istotnych aspektach wizerunkowych, to chyba wystarczające argumenty przemawiające za skutecznością tego narzędzia!

Prowadzenie firmowego bloga

Poprowadzimy Twój serwis, który stanie się nową, a przede wszystkim efektywną formą komunikacji z klientami. Kampanie marketingowe oparte na tym rozwiązaniu znacząco zwiększają nie tylko sprzedaż, ale także zasięg promocji.

Blogując, kreujesz swój wizerunek jako eksperta oraz opowiadasz historię swojej marki konsumentom. Poprzez prowadzony dialog, wzrasta zaufanie konsumentów, które ma ogromny wpływ na ich późniejsze decyzje zakupowe.

Im więcej artykułów zamieszczanych jest na blogu, tym lepsze rezultaty, a zarazem silniejsza pozycja w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz większy ruch na stronie.

Zapytaj o ofertę