Opisy produktów dla e-sklepów

"Marketerzy zakochali się w technologii i zapomnieli, że ludzie kupują od firm, które przedstawiają pewną historię". Sam Walton

Dobry produkt to nie wszystko. Trzeba jeszcze umieć go sprzedać. Rozwiązaniem jest odpowiednie "opakowanie" go cechami, które zachęcą potencjalnego Klienta do zakupu tej rzeczy sposód szeregu konkurencyjnych ofert.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 205)
Napisz do mnie

Product feed i opisy

Nasi klienci czesto borykają sie z dwoma problemami: brak jakościowych i sprzedażowych tekstów opisujących ich produkty oraz brak podstawowej bazy produktowej (product feed). Pomagamy rozwiązać te problemy.

Jesteśmy w stanie przygotować opisy nawet najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów, zabdać o ich sprzedażowy charakter, zoptymalizować je "pod klienta" oraz dla robotów wyszukiwarek. Co więcej posiadamy struktury w ramach firmy pozwalające nam w sposób automatyczny importować tysiące produktów bądź wprowadzac je ręcznie dbając o najmniejsze szczegóły.

Sprzedajemy opisem

Właściwy dobór i umiejscowienie odpowiednich słów sprawia, że użytkownicy są bardziej skłonni podjąć decyzję o zakupie. Używamy nagłówków, haseł, które pozwalają wyróżnić konkretny produkt spośród szeregu innych ofert. Poprzez ich użycie, potrafimy wzbudzić w Kliencie potrzebę posiadania danej rzeczy. Przemawiamy językiem korzyści.

Tworzymy unikalne treści, nie kopiujemy opisów konkurencji. Korzystamy z materiałów producentów, ale dbamy o 100% oryginalną treść. Wzbogacamy nasze treści o grafiki i zdjęcia, które wyjaśniają działanie produktów i zwracają uwagę userów.

Dlaczego warto?

  • Treści tworzone pod kątem potrzeb i oczekiwań klientów skuteczniej na nich oddziałują, ponieważ odnajdują w nich to czego aktualnie poszukują oraz znajdują kluczowe argumenty przekonujące do podjęcia decyzji zakupowych.
  • Oryginalne i unikatowe opisy produktów są skuteczniejsze dla efektywnego pozycjonowania e-commerce, ponieważ spełniają wymagania algorytmów Google oraz oceniane są jako bardziej wartościowe dla użytkowników.
  • Niepowtarzalne opisy budują wizerunek profesjonalnej firmy, znającej się na swojej branży i w pełni zaangażowanej w swoją działalność, podnosząc tym samym jej wiarygodność w oczach potencjalnego klienta.
  • Brak generyczności jest postrzegany przez współczesnego użytkownika jako atut, wyróżniający firmę spośród konkurencji, pozwalając tym samym budować nad nią przewagę i zachęcając potencjalnego klienta do podjęcia interakcji z marką.
  • Dobrze przygotowanie opisy produktów potrafią przyciągać wartościowych użytkowników do sklepu internetowego, czyli takich, którzy mają jasno określone potrzeby i są potencjalnie zainteresowani zakupem lub podjęciem dialogu z marką.
  • Odpowiednie wykorzystanie nagłówków, haseł i struktury treści pozwalają wyróżnić produkt na tle konkurencji i ułatwić znacząco przyswojenie informacji przez użytkownika.
  • Jakościowe i sprzedażowe opisy oraz prawidłowo przygotowana baza produktów to podstawa każdego skutecznego e-commerce.
  • Widoczność produktów w wynikach Google zależy od odpowiednio przygotowanego product feed oraz treści zoptymalizowanych pod roboty wyszukiwarek.

Tworzymy treści, które sprzedają!

Dlaczego my?

  • Już 18 lat pomagamy naszym klientom pozycjonować się w wyszukiwarkach (krajowych i zagranicznych).
  • Mamy na koncie zrealizowanych ponad 1000 projektów e-marketingowych.
  • Mamy własne media (nowoczesne portale informacyjne) docierające do Twoich klientów.
  • Jesteśmy kreatywni - dostosowujemy ofertę do Twoich potrzeb.
  • Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego i doradcy biznesowego. Opiekun jest odpowiedzialny za koordynację wszystkich prac (SEO, link building, analityka, PPC, UX, programistyka, itd.) - dzięki temu kontakt jest zawsze z jedną osobą oraz panuje porzadek w komunikacji. Co więcej, jeśli w firmie są wykorzystywane aplikacje do zarządzania projektami jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, iParts, BPH TFI, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę