Opisy produktów dla e-sklepów

"Marketerzy zakochali się w technologii i zapomnieli, że ludzie kupują od firm, które przedstawiają pewną historię". Sam Walton

Dobry produkt to nie wszystko. Trzeba jeszcze umieć go sprzedać. Rozwiązaniem jest odpowiednie "opakowanie" go cechami, które zachęcą potencjalnego Klienta do zakupu tej rzeczy sposód szeregu konkurencyjnych ofert.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 205)
Napisz do mnie

Product feed i opisy

Nasi klienci czesto borykają sie z dwoma problemami: brak jakościowych i sprzedażowych tekstów opisujących ich produkty oraz brak podstawowej bazy produktowej (product feed). Pomagamy rozwiązać te problemy.

Jesteśmy w stanie przygotować opisy nawet najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów, zabdać o ich sprzedażowy charakter, zoptymalizować je "pod klienta" oraz dla robotów wyszukiwarek. Co więcej posiadamy struktury w ramach firmy pozwalające nam w sposób automatyczny importować tysiące produktów bądź wprowadzac je ręcznie dbając o najmniejsze szczegóły.

Sprzedajemy opisem

Właściwy dobór i umiejscowienie odpowiednich słów sprawia, że użytkownicy są bardziej skłonni podjąć decyzję o zakupie. Używamy nagłówków, haseł, które pozwalają wyróżnić konkretny produkt spośród szeregu innych ofert. Poprzez ich użycie, potrafimy wzbudzić w Kliencie potrzebę posiadania danej rzeczy. Przemawiamy językiem korzyści.

Tworzymy unikalne treści, nie kopiujemy opisów konkurencji. Korzystamy z materiałów producentów, ale dbamy o 100% oryginalną treść. Wzbogacamy nasze treści o grafiki i zdjęcia, które wyjaśniają działanie produktów i zwracają uwagę userów.

Zapytaj o ofertę