Tworzenie e-booków

"Marketerzy zakochali się w technologii i zapomnieli, że ludzie kupują od firm, które przedstawiają pewną historię". Sam Walton

Content marketing to nieszablonowa, spersonalizowana i efektywna strategia zarządzania treścią wykorzystująca zupełnie nowe techniki służące budowaniu relacji na linii marka-klient.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 205)
Napisz do mnie

Ebooki w promocji

Ty też możesz otworzyć na nowe możliwości komunikacji z odbiorcami. Pomożemy Ci w tym!

Ebooki to atrakcyjna, ciekawa i przede wszystkim dyskretna forma promocji. Zebrane w jednym dokumencie, wartościowe dla odbiorców informacje, stanowią dla nich kompendium wiedzy, cenny poradnik lub po prostu "dobrą lekturę". Każde sięgnięcie po ebooka, to kontakt z Twoją marką! A twoja marka zyska w ten sposób upragnione leady.

Specjalizujemy się w opracowywaniu nowoczesnych i profesjonalnych materiałów, obok których żaden internauta nie przejdzie obojętnie. Każdy przekaz dostosujemy do Twoich potrzeb oraz oczekiwań.

Metoda dzielnia sie wiedzą

W branży marketingu e-booki należą do standardowych metod dzielenia się wiedzą. Eksperci i firmy publikują poradniki, jak efektywnie wykorzystywać metody i techniki e-marketingu. Ale po e-booki coraz chętniej sięgają też marki specjalizujące się w innych dziedzinach.

E-book to książka w formacie elektronicznym, zazwyczaj udostępniana bezpłatnie na oficjalnej stronie internetowej – z możliwością pobrania w postaci PDF. Powinien być przygotowany w wersji do odczytu na komputerze, ale też w wersji dostosowanej do urządzeń mobilnych. Zazwyczaj e-book jest rodzajem gratyfikacji dla stałych klientów. Może być również formą prezentu za dokonanie zakupu określonego produktu w określonej kwocie.

Ponieważ e-book jest książką w formacie elektronicznym, jego zasadniczą część stanowi tekst. Jednak jako rodzaj content marketingu powinien też wyróżniać się ciekawą formą, dlatego wskazane jest, aby oprócz tekstu znajdowały się w nim materiały graficzne i zdjęcia. Praca nad e-bookiem wymaga sporych nakładów zarówno ze strony osoby odpowiedzialnej za opracowanie materiału (copywritera), jak i grafika, który stworzy oryginalny projektu.

Za pomocą e-booka najczęściej przekazywana jest specjalistyczna wiedza i praktyczne rozwiązania. Są to typowe informacje poszukiwane przez świadomych odbiorców, dla których najważniejsza jest wartość merytoryczna contentu. E-book musi więc zawierać informacje przydatne, które odbiorca będzie mógł zastosować w celu osiągnięcia oczekiwanej korzyści. W ten sposób e-book zjednuje marce klientów zainteresowanych jej ofertą.

 

Dlaczego warto?

Treści przygotowywane w formie ebooków, poradników czy case study zawierają unikalne i bogate pod względem merytorycznym informacje. Stają się coraz bardziej cenione nie tylko przez czytelników, ale także przez wydawców, dbających o dostarczanie wartościowych treści oraz firmy, upatrujące w nich oryginalną formę promocji i budowania wizerunku marki.

Uzupełnione o elementy graficzne chętnie są pobierane, czytane i share`owane wśród użytkowników. Aby całość wyglądała spójnie i efektownie nad całością czuwa dedykowany zespół, w którym teksty opracowuje copywriter, zaś koncepcja wizualna tworzona jest w porozumieniu z grafikiem.

Dlaczego my?

  • Już 18 lat pomagamy naszym klientom pozycjonować się w wyszukiwarkach (krajowych i zagranicznych).
  • Mamy na koncie zrealizowanych ponad 1000 projektów e-marketingowych.
  • Mamy własne media (nowoczesne portale informacyjne) docierające do Twoich klientów.
  • Jesteśmy kreatywni - dostosowujemy ofertę do Twoich potrzeb.
  • Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego i doradcy biznesowego. Opiekun jest odpowiedzialny za koordynację wszystkich prac (SEO, link building, analityka, PPC, UX, programistyka, itd.) - dzięki temu kontakt jest zawsze z jedną osobą oraz panuje porzadek w komunikacji. Co więcej, jeśli w firmie są wykorzystywane aplikacje do zarządzania projektami jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, iParts, BPH TFI, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →