Wysyłanie newslettera

"70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu". John McKean

Dla firm działających w Internecie komunikacja z klientami za pomocą newsletterów jest niezbędnym elementem budowania biznesu opartego na trwałych relacjach. Ogromna ilość spamu w poczcie oraz krótki czas koncentracji użytkownika na komunikacie stawiają przed e-mail marketingiem bariery trudne do pokonania. Potrzeba do tego odpowiedniego doboru narzędzi i wiedzy, którą chętnie się dzielimy.

Urszula Korniak
Urszula Korniak
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 132)
Napisz do mnie

Skuteczny mailing

Skuteczny mailing to optymalny komunikat marketingowy, który dotrze do odpowiedniego użytkownika, w odpowiednim momencie co zmaksymalizuje szansę zakupu / pozyskania leada.

Wysyłka newslettera, który spełni te wszystkie założenia wymaga odpowiednich narzędzi pozwalających:

  • uniknąć trafienia mailingu do spamu,
  • pozyskać informacja o najbardziej optymalnych dniach i godzinach kiedy komunikat powinien dotrzeć do użytkownika,
  • znaleźć najbardziej optymalne formy newslettera (treść i grafika),
  • przeprowadzać testy A/B,
  • weryfikować skuteczność newslettera i ocenić poziom konwersji przez szereg wskaźników (Open Rate, CTR, CTOR, CR).

Kompleksowa usługa wysyłania newslettera

W Ideo Force mamy nie tylko specjalistów od e-mail marketingu, ale również ekspertów od użyteczności, IT, analityki, performance marketingu, SEO, PR,  content marketingu, reklam PPC oraz kreatywny dział graficzny. To pozwala nam otoczyć naszych klientów pełną opieką i zagwarantować wysoką efektywność prowadzonych działań na każdej płaszczyźnie związanej z e-marketingiem. 

Niezależnie od tego jaki system CMS obsługuje stronę naszego klienta, jesteśmy w stanie zająć się jego integracją z dowolną platformą mailingową, przygotować potrzebne landing page'e oraz zadbać o to, aby wysyłanie newslettera było w pełni spójne z strategią marketingową całej firmy i działaniami reklamowymi w dowolnych kanałach online i offline.

W zakresie e-mail marketingu wykorzystujemy ponad 30 różnych platform i narzędzi, aby "dowieźć" jak najlepsze efekty dla naszych partnerów.

Zapytaj o ofertę