Audyt konta Google Ads

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy". Stuart Henderson

Niezależnie czy prowadzisz duży biznes, czy lokalną firmę, możliwość bezpośredniego dotarcia do klienta stanowi siłę napędową Twojego biznesu. W nawiązaniu kontaktu z potencjalnymi konsumentami  pomaga reklama w sieci, której realizacja zazwyczaj zlecana jest zewnętrznym podmiotom. Czy masz jednak pewność, że wszystko działa tak, jak powinno? Wykonamy audyt konta Google Ads (dawniej Google AdWords), który rozwieje Twoje wątpliwości. 

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 276)
Napisz do mnie

Sprawdzamy wdrożenie

Sukces każdej kampanii reklamowej, podobnie jak każde inne osiągnięcie, musi zostać odpowiednio przygotowany. Droga ku niemu rozpoczyna się od odpowiedniej konfiguracji narzędzi analitycznych i samego konta Google Ads (dawniej Google AdWords). Weryfikujemy poprawność ich połączenia. Zapewniamy troskę o strukturę kampanii i jej logiczne nazewnictwo – spójny układ reklam może bezpośrednio przełożyć się na efektywność realizowanych działań. Badamy trafność obranych słów kluczowych i ich wpływ na całościowe koszty ponoszone w wyniku prowadzonej promocji.

Weryfikujemy reklamy

Na efektywność prowadzonej kampanii promocyjnej w sieci wpływa wiele czynników, a jednym z najbardziej oczywistych jest kształt samej reklamy. To on ostatecznie ma wpływ na to, czy użytkownik sieci zdecyduje się kliknąć i poznać naszą ofertę. Weryfikujemy strukturę reklam tekstowych, poprawność językową, atrakcyjność słów kluczowych, wskaźniki CTR, wyniki jakości reklam oraz implementację rozszerzeń i dodatkowych elementów wpływających na wzrost jej atrakcyjności.

Sprawdzamy, czy przygotowane reklamy są zgodne z linią graficzną marki oraz czy odpowiadają współczesnym trendom w zakresie kreowania wizerunku i preferencjom estetycznym obranej grupy odbiorców. Weryfikujemy ich językową stronę oraz nacechowanie emocjonalne.

Badamy efekty

Szczególną uwagę poświęcamy wdrożonym metodom oceniania efektywności prowadzonych kampanii. Weryfikujemy wszystkie obrane wskaźniki KPI, między innymi klikalność, średni koszt za kliknięcie (CPC), współczynniki konwersji i odrzuceń. Czuwamy, aby prowadzone działania reklamowe wyglądały dobrze nie tylko w końcowych raportach, ale także przynosiły wymierne efekty biznesowe.

Kiedy przeprowadzić audyt?

Niezależnie czy kampanię reklamową w Google prowadzisz samodzielnie, czy zleciłeś ją zewnętrznej firmie, audyt pomoże ocenić celowość środków wydawanych na promocję online. Choćby z tego względu warto przeprowadzać go regularnie.

Ponadto weryfikacja podejmowanych działań ma szczególne znaczenie w sytuacji, gdy mimo wydawanych środków, efekty wizerunkowe i biznesowe nie są widoczne. Nasza pomoc pozwoli zidentyfikować problem i wdrożyć odpowiednie działania optymalizacyjne. Implementacja zapewni efektywne zarządzanie kosztami ponoszonymi z tytułu reklamy w Internecie, pomoże wyeliminować niechciane kliknięcia oraz zwiększy komfort klientów, co w rezultacie sukcesywnie zbuduje zyski przedsiębiorstwa.

Skoro o optymalizacji mowa, nie martw się, nie zostawimy Cię z nią samym. Zapewniamy wsparcie podczas wdrażania wszystkich przekazanych zaleceń oraz ich późniejszą weryfikację.

Zapytaj o ofertę