Gmail Sponsored Promotions

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy". Stuart Henderson

Kampanie mailingowe, adresowane do odpowiednich odbiorców oraz zawierające atrakcyjne treści, mogą być niezwykle skutecznym narzędziem promocji.

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 276)
Napisz do mnie

Co to jest GSP?

GSP to format reklamy, który pojawia się w Gmailu – jednym z najpopularniejszych dostawców poczty elektronicznej – nie tylko w Polsce ale i na całym świecie. GSP będąc jednym z narzędzi Google Ads (dawniej Google AdWords) wykorzystuje niemal wszystkie jego walory – począwszy od możliwości precyzyjnego targetowania komunikatów, poprzez elastyczne zarządzanie przebiegiem kampanii, a na bieżącej optymalizacji kosztów kończąc.

Co więcej, ta forma reklamy uważana jest za jedną z najmniej nachalnych. Dla użytkownika korzystającego z Gmaila wyświetla się jako zwinięta wiadomość powyżej „zwykłej” poczty. Po kliknięciu rozwija się do pełnej wiadomości, której wygląd zależy tylko od potrzeb klienta. W przeciwieństwie do klasycznego mailingu wiadomość/reklama GSP może utrzymywać się na topie listy przez dłuższy okres czasu.

Nasi specjaliści dla każdego klienta indywidulanie realizują profesjonalne kampanie GSP – określają cele działań i adresatów, przygotowują profesjonalne grafiki, dbają o czytelność komunikacji a także nadzorują przebieg całej kampanii oraz analizują spływające dane.

Adresowanie do grup docelowych

Cały sekret dobrze zrealizowanej kampanii mailingowej zależy w dużej mierze od dwóch czynników: atrakcyjności (treści i grafiki) oraz dopasowania do grupy docelowej. Tak jak w każdej innej formie komunikacji – jeśli opowiadamy komuś o czymś, czym nie jest zainteresowany, szanse na konwersję są bardzo małe.

GSP, jako narzędzie Google Ads (dawniej Google AdWords) udostępnia szereg parametrów, które pozwalają odpowiednio targetować reklamę. Należą do nich między innymi: słowa kluczowe, zdefiniowane domeny (pojawiające się w skrzynce pocztowej odbiorcy), zainteresowania (odbiorców), demografia i geolokalizacja, wykorzystywane urządzenia, język czy też profile zawodowe.

Zapytaj o ofertę