Google Display Network

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy". Stuart Henderson

Kampanie reklamowe oparte na banerach to rozwiązanie znane i chętnie wykorzystywane od lat. Dobór odpowiednich dla grupy docelowej portali pozwala dotrzeć z komunikacją do konkretnych odbiorców. Atrakcyjna graficznie reklama to spora szansa, na to, że marka zostanie zauważona i zapamiętana.

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 276)
Napisz do mnie

Kampanie banerowe

Google Display Network to wygodna alternatywa dla indywidualnego zakupu powierzchni reklamowych. Wykorzystuje wszystkie elastyczne mechanizmy Google Ads (dawniej Google AdWords) w wyszukiwarkach – pozwala zatem na odpowiednie targetowanie, ciągły monitoring, optymalizację, zwiększanie efektywności, a także swobodne zarządzanie budżetem. Nie istnieją także praktycznie żadne ograniczenia, co do portali, na których można publikować reklamy.

Oczywiście Google Adsma także swoje ograniczenia – np. nie umożliwia emisji wielkoformatowych reklam lub określenia miejsca reklamy na stronie. Z tego względu wybór konkretnego rozwiązania powinien zależeć zarówno od celu kampanii, jak i dostępnego budżetu. W jednym i drugim przypadku świadczymy naszym klientom kompleksową obsługę – doradzając, koordynując działania i realizując akcje promocyjne od początku do końca.

Remarketing w GDN

Tak jak reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania, tak GDN udostępnia listy remarketingowe, znacząco zwiększające efektywność prowadzonych kampanii promocyjnych. Remarketing opiera się na idei reklamy śledzącej użytkowników – a więc pojawiającej się na portalach, na których w danym momencie znajduje się konsument. Oczywiście taki, który miał już wcześniej kontakt ze stroną internetową marki.

Z jednej strony pozwala to, przy relatywnie niskich kosztach, osiągać wysoki współczynnik konwersji. Komunikacja dociera w rzeczywistości do osób, które już były zainteresowane konkretną firmą i jej ofertą. Z drugiej strony buduje w odbiorcy przeświadczenie o sporych rozmiarów kampanii reklamowej, tworzy tym samym obraz dużej, zasobnej i wartej zauważenia firmy.

Remarketing pełni także rolę przypominającą. W natłoku informacji i konkurencyjnych ofert, jakimi użytkownik jest bombardowany każdego dnia, może najzwyczajniej zapomnieć o istnieniu marki. Dzięki Google Ads (dawniej Google AdWords), możemy regularnie przypominać mu o jej istnieniu, utrwalać jej wizerunek, a także reklamować nowości.

Zapytaj o ofertę