Reklama na YouTube

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy". Stuart Henderson

W bardzo krótkim odstępie czasu YouTube rozrósł sie do ogromnych rozmiarów, pokazując jednocześnie jak popularną formą komunikacji jest video. Wiele firm na całym świecie zdaje sobie z tego sprawę i wykorzystuje ten kanał do promocji swojej marki.

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 276)
Napisz do mnie

Video marketing

Materiały video przyciągają obecnie uwagę dużo bardziej niż treści pisane. Są atrakcyjne wizualnie i łatwiejsze w odbiorze. A dzisiejsi użytkownicy żyją "w biegu" - pracują i konsumują coraz szybciej, mają mniej wolnego czasu i trudniej jest ich czymś zainteresować. Dlatego video marketing staje się jedną z najskuteczniejszych form promocji marki.  Pomaga zbudować wizerunek Twojej marki, jej rozpoznawalność, a także zdobyć zaufanie i wiarygodność w oczach odbiorców. Bądź na czasie - zaistniej na YouTube!

Nie masz swojego materiału video? Nic straconego! Pomagamy również w przygotowaniu filmów reklamowych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: video marketing.

Reklamy wideo w Google Ads

Reklamy w postaci materiałów video można promować na kilka sposobów w YouTube. System Google Ads (dawniej Google AdWords) wyróżnia 3 następujące formaty: reklamy TrueView In-Stream, reklamy wideo TrueView Discovery i reklamy w przerywniku.

Czym się różnią?

- TrueView In-Stream czyli reklamy video pojawiające się przed wyświetleniem filmu, w jego trakcie lub po zakończeniu. Użytkownik ma możliwość jej pominięcia po obejrzeniu 5 sekund. W przypadku tej formy, koszty naliczane są po obejrzeniu przez użytkownika 30 sekund filmu (bądź po obejrzeniu całego filmu, jeśli ma mniej niż 30 sekund) lub gdy użytkownik wykona jakąś akcję powiązaną z naszą reklamą.

- TrueView Discovery to reklama składająca się z tekstu oraz miniaturki zaczerpniętej z promowanego filmu wideo. Wyświetla się wówczas, gdy użytkownicy oglądają inne filmy, obok pozostałych podpowiedzi lub na stronie głównej YouTube. Generalnie reklamy TrueView Discovery zachęcają do kliknięcia, aby obejrzeć wideo i następnie przekierowują na dany kanał lub do konkretnego filmu. W tym przypadku płacimy dopiero wtedy, kiedy ktoś kliknie w reklamę.

- reklamy w przerywniku – trwają bardzo krótko, maksymalnie sześć sekund i wyświetlają się przed filmem, w jego trakcie lub po jego zakończeniu. Użytkownicy nie mają możliwości ich pominięcia. Ten format reklamowy rozliczany jest w modelu CPM (opłata naliczana za każde 1000 wyświetleń). 

Powyższe formy reklamowe sprawdzą się idealnie w przypadku kampanii nastawionych na budowanie wizerunku nowej marki czy też jej popularyzację na rynku. Ze względu na kanał na jakim się wyświetlają gwarantują niskim kosztem szerokie zasięgi.

Zapytaj o ofertę