Uniwersalne kampanie promujące aplikacje

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy". Stuart Henderson

Coraz więcej użytkowników rezygnuje z przeglądania serwisów na rzecz korzystania z aplikacji mobilnych. Bazując na najnowszych badaniach można stwierdzić, że posiadanie aplikacji dedykowanej staje się powoli koniecznością.

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 276)
Napisz do mnie

Promocja aplikacji

Na wypromowanie aplikacji mobilnej jest wiele różnych sposobów. Jednym z nich są kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords) znane jako Uniwersalne kampanie promujące aplikacje. Reklamy wyświetlane są w najważniejszych usługach Google, takich jak wyszukiwarka Google, Google Play, YouTube i sieć reklamowa Google.

Ten rodzaj reklamy odróżnia się od pozostałych tym, że nie musimy tworzyć poszczególnych reklam. System na podstawie przygotowanych przez nas propozycji tekstów reklam, dołączonych obrazów i wideo tworzy reklamy w różnych formatach, przeznaczonych do różnych sieci. System testuje różne kombinacje reklamy naprzemiennie i dostosowuje stawki tak, by uzyskać jak najlepszą konwersję spełniającą nasz wybrany cel.

Cele kampanii

Optymalizacja uniwersalnych kampanii promujących aplikacje jest ściśle powiązana z celami kampanii. A te mogą być następujące:

  • zachęcające lub zwiększające ilość pobrań danej aplikacji
  • nakierunkowane na wykonanie pewnego, konkretnego działania w obrębie aplikacji.

Pomagamy w tworzeniu kampanii promujących aplikację wykorzystując w tym celu Google Ads (dawniej Google AdWords), mierzymy efekty naszych działań i dobieramy kolejne narzędzia pomagające osiągnąć pożądane efekty.

Zapytaj o ofertę