Google Merchant Center

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy." Stuart Henderson

Prezentacja produktów z poziomu wyników wyszukiwania Google, to skrócenie ścieżki zakupowej użytkownika i dostarczenie mu oferty, której poszukuje.

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 276)
Napisz do mnie

Czym jest GMC?

GMC to narzędzie, które pozwala w automatyczny sposób przesyłać do Google dane o produktach w Twoim sklepie online, a następnie wyświetlać je w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy. W ten sposób, konsumenci, którzy przykładowo szukają rowerów górskich będą mogli zobaczyć konkretne modele powyżej wyników organicznych. Wyświetlana w ten sposób skrócona karta produktowa zawiera zdjęcie produktu, jego nazwę, cenę a także nazwę (i podlinkowany adres) sklepu, na którym można go kupić.

GMC pozwala konsumentom szybko i łatwo odnaleźć konkretne produkty, bez konieczności przechodzenia na stronę wybranego sklepu i przeglądania pełnej oferty.

Google Zakupy dla e-commerce

E-commerce to dynamicznie rozwijający się segment rynku, którego obsługa jest jedną z naszych głównych specjalizacji. Świadczymy klientom kompleksową obsługę na każdym etapie istnienia sklepu online, a także profesjonalne doradztwo i efektywny marketing.

Jednym ze stosowanych przez nas z powodzeniem narzędzi jest właśnie Google Merchant Center. Na życzenie klienta przygotowujemy go od samych podstaw. Gwarantujemy jego poprawną konfigurację, stworzenie niezbędnych plików XML oraz wdrożenie na koncie Adwords. Na kolejnych etapach funkcjonowania e-commerce dbamy o efektywną realizację kampanii promocyjnych oraz dogłębną analitykę danych, pozwalających optymalizować ich przebieg.

Zapytaj o ofertę