Inbound Marketing

"Celem marketingu jest poznać i zrozumieć konsumenta tak dobrze, że produkt czy usługa doskonale mu pasują i sprzedają się same". Peter F. Drucker

Inbound Marketing jest aktualnie jedną z najpopularniejszych ideologii prowadzenia działań e-marketignowych, da się przedstawić jednym krótkim zdaniem: przyciągnij użytkowników, skonwertuj ich, zarób na nich i spraw, aby polecali Cię dalej.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Managing Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 211)
Napisz do mnie

Zwiększamy rozpoznawalność firm

Prowadzimy szereg działań zwiększających rozpoznawalność firm i marek wśród potencjalnych klientów.

W tym pierwszym etapie Inbound Marketingu wykorzystujemy głównie wartości dodane oferowane przez firmy czy marki – czyli np. ebooki eksperckie ora Inicjowanie i podtrzymywanie kontaktów koreluje dodatnio z wysokiej jakości treścią, oraz inicjowanie i podtrzymywanie kontaktów z co-partnerami.

Potrzebne materiały opracowujemy samodzielnie przy wsparciu merytorycznym klienta bądź wykorzystujemy otrzymane materiały.

Jeśli jest taka potrzeba to pomagamy w znalezieniu eksperta do nawiązania współpracy, a także wyszukujemy i pomagamy w nawiązaniu kontaktu z influencerami.

Przyciągamy użytkowników na strony

Do przykładowych wykorzystywanych przez nas działań w ramach Inbound Marketingu mających na celu przyciągnięcie użytkowników na stronę można zaliczyć: pozycjonowanie w wyszukiwarkach na frazy ogólne oraz na frazy z długiego ogona, kampanie boksów sponsorowanych w wynikach wyszukiwania oraz kampanie displayowe (kontekstowe, tematyczne oraz remarketingową) poprzez Google Ads (dawniej Google AdWords), content marketing na łamach własnych portali (np. blog) i reklamy poprzez Facebook – remarketingową, ogólne oraz płatne posty.

Tworzymy dedykowane microsity dla pojedyńczych usług lub produktów.

To co wyróżnia nas od konkurencji to to, że podchodzimy całościowo do wszystkich kanałów komunikacji i jednocześnie każdy portal traktujemy indywidualnie.

Nasi certyfikowani specjaliści, dzięki planowanym strategiom zwiększą sprzedaż Twoich produktów i usług, dotrą do precyzyjnie określonej grupy klientów wykorzystując wszystkie dostępne możliwości.

Konwertujemy ruch na konwersje

Do działań Inbound Marketingowych mających na celu przekształcenie ruchu na sprzedaż lub leady, które stosujemy  można zakwalifikować: zastosowanie systemów marketing auto, praca nad i z listami remarketingowymi oraz listami subskrypcyjnymi. Na tym etapie niezmiernie ważne jest odpowiednie segmentowanie użytkowników produktów i usług, a także praca z systemami statystycznymi (nie tylko Google Analytics).

Analizujemy przychodzący ruch, dogłębnie badamy statystyki, podłączamy narzędzia śledzące użytkowników w ramach witryny – doskonale wiemy (i dostarczamy również Tobie tę informację) co robią Użytkownicy i który etap procesu decyzyjnego należy zoptymalizować.

Szczegółowym analiziom pod kątem użyteczności i dostępności poddawane sa sklepy internetowe.

Jednak to co czyni nas prawdziwymi liderami to to, że całościowo podpowiadamy w co zmienić w całej strategii komunikacji.

Pomagamy domykać leady

Często domykanie leadów jest związane z ponownym przyciągnięcie użytkowników na stronę internetową – w tym celu korzystamy z następujących, przykładowych działań: prowadzenie dialogu z klientami poprzez Facebook, prowadzenie ankiet posprzedażowych, remarketignowe kampanie banerowe oraz e-mailowe, łączenie bazy klientów online z późniejszymi działaniami ofline (np. telemarketing), dystrybuowanie kuponów promocyjnych.

Korzystamy z takich narzędzi i rozwiązań jak: Google Analytics, Semstorm, SimilarWeb, Sotrender, Brand24, SentiOne, Newspoint.

Ponadto prowadzimy kampanie real-time marketingowe, a także dystrybuujemy kupony promocyjne dla aktualnych klientów sklepów – zarówno drogą elektroniczną jak i offline. Strategorie, które wdrażamy naszym klientom zawsze uwzględniają ten moment Inbound Marketingu i traktują go jako bardzo istotny.

Podtrzymujemy dobre relacje

Naszym partnerom rekomendujemy następujące, przykładowe rozwiązania w celu podtrzymywania dobrych relacji z ich klientami: posiadanie systemu lojalnościowego, komunikacja poprzez SMS/MMS do własnych baz, wykorzystanie aplikacji mobilnych do promocji, dedykowane newslettery dla aktualnych klientów, posiadanie i aktywne wykorzystywanie systemu CRM wraz z połączeniem z systemem statystycznym (np. Google Analytics).

Dodatkowo wykorzystujemy ankiety posprzedażowe oraz zarządzamy doświadczeniem użytkownika (CEM).

Liczne badania marketingowe dowodzą, że stali klienci i partnerzy biznesowi są najważniejszym dobrem dla firmy. Pozwalają generować zyski i obniżać koszty. Zatem kluczowym jest zadbanie o nich w odpowiedni sposób - należy zbudować ich lojalność i przywiązanie do marki. Muszą wiedzieć, że warto z Tobą współpracować.

Zapytaj o ofertę