Kampanie promujące aplikacje

Ponad 60% Polaków podczas zakupów korzysta ze smartfona.

Coraz więcej użytkowników rezygnuje z przeglądania serwisów na rzecz korzystania z aplikacji mobilnych. Ma to miejsce również w przypadku zakupów online. Posiadanie aplikacji dedykowanej staje się powoli koniecznością.

Katarzyna Augustyn-Szurek
Katarzyna Augustyn-Szurek
Account Manager
  • tel. 512 170 206
Napisz do mnie

Promocja aplikacji

Samo posiadanie przez markę aplikacji mobilnej nie wystarczy do tego, aby użytkownicy zdecydowali się na jej zainstalowanie. Jednym ze sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej jest kampania reklamowa w ramach Google Ads (dawniej Google AdWords). Aplikację możemy promować w wyszukiwarce, Google Play i innych aplikacjach, w YouTube i sieci reklamowej Google. Kampanie promujące aplikacje tym różnią się od innych kampanii Google Ads, że nie wymagają przez nas opracowania projektu reklamy.

Google wykorzystuje propozycje tekstów reklamy wraz z dostępnymi na stronie informacjami o aplikacji, tworząc różne formaty reklam. System testuje różne kombinacje reklam ustalając automatycznie kierowanie i stawki na podstawie wybranego przez reklamodawcę tekstu, stawki początkowej i budżetu oraz informacji o językach i lokalizacji.

Cele kampanii

Każda firma, która chce wypromować swoją aplikację, realizuje swój plan marketingowy. Google Ads daje możliwość wyboru celu kampanii, która przyczyni się osiągania celów reklamodawcy. Kampanię promującą aplikację możemy optymalizować pod kątem:

  • liczby instalacji – stawki i kierowanie kampanii optymalizowane są w celu uzyskania jak największej liczby pobrań lub instalacji i wykonania określonej akcji.
  • liczby działań w aplikacji – optymalizacja nakierowana jest na pozyskanie wartościowych użytkowników, a zdarzeniem konwersji jest kluczowe działanie w aplikacji.
  • wartości działania w aplikacji – reklama kierowana jest do użytkowników, którzy potencjalnie mają szansę z czasem stać się dla firmy źródłem przychodów.

 

Wypromujemy każdą aplikację mobilną!

Zalety kampanii promujących aplikacje

Promowanie aplikacji w ramach Google Ads daje wiele możliwości łączenia zasobów reklamowych. Przedstawiamy funkcjonalności systemu, dzięki któremu stworzymy kampanię promują aplikację:

  • Optymalizacja reklamy i stawek pod kątem celów marketingowych – reklamodawca decyduje o celu, pod który będziemy udoskonalać działania (instalacja aplikacji, działania w aplikacji czy wartość działania).
  • Miejsca docelowe o największym potencjale – system automatycznie kieruje reklamę do miejsc, w których istnieje największa szansa na zrealizowanie celu kampanii.
  • Wykluczenie stron internetowych i aplikacji – możemy wybrać konkretne strony, na których nie pojawi się reklama.
  • Różne formaty i sieci – system stworzy reklamę na podstawie otrzymanych danych (np. propozycja tekstu) i dostosuje do miejsca, w którym się pojawi.
  • Automatyczne ustalanie stawek – reklamy wyświetlane są na zmianę, co wiąże się z dostosowaniem stawek, tak by częściej wyświetlać te skuteczniejsze.

Jak pracujemy?

Tworzymy od podstaw kampanię promującą aplikację na istniejącym już koncie Google Ads naszego Klienta lub zakładamy nowe. Dodajemy wybrane przez Klienta teksty oraz elementy złożone z zasobów takich jak film, obraz i HTML5. Ustawiamy poszczególne parametry, a także konfigurujemy śledzenie konwersji w zależności od celu kampanii, co pozwoli uzyskać dane grupujące użytkowników na podstawie zachowania sprzyjającego jego realizacji. Pomagamy Klientom w wyborze celu, który w największym stopniu będzie wspomagał ich politykę biznesową. Dla niektórych firm będzie to pobranie aplikacji przez jak największą liczbę użytkowników, inne z kolei mogą oczekiwać działań w aplikacji. Jesteśmy w stałym kontakcie z Klientem, na bieżąco przekazując mu informacje o przebiegu kampanii.

promocja aplikacji

Zapytaj o ofertę
 

 

Status Google Partner PREMIER

Ideo Force od wielu lat posiada status Google Partner PREMIER. Status ten jest potwierdzeniem naszej wiedzy i umiejętności w zakresie Google Ads i tego, że grono naszych klientów stale się powiększa. Wzrost dotyczy również zysków, które mają odzwierciedlenie w korzyściach dla obu stron – klientów i naszej. Status Google Partner PREMIER to prestiżowy certyfikat, którym mogą poszczycić się tylko najlepsze firmy w branży.

Współpraca z nami oznacza pewność, że usługa prowadzona jest na najwyższym poziomie, a konsekwencją podejmowanych działań jest maksymalna efektywność kampanii. Powierzaj swoje interesy, tym którzy widza jak o nie zadbać. Google to potwierdza!

Dlaczego my?

  • Z powodzeniem pomagamy naszym Klientom poruszać się w internetowym świecie, w którym obecnie coraz większą popularność zyskują aplikacje mobilne. Google Ads, pozycjonowanie stron, analityka internetowa to tylko przykłady obszarów, w których specjalizujemy się, osiągając w pełni założone cele.
  • Na obecny czas możemy poszczycić się realizacją ponad 1000 projektów z zakresu marketingu internetowego, które w dużej mierze obejmują płatne kampanie reklamowe Google, w tym promocję aplikacji.
  • Google oferuje reklamy, które pojawiają się nie tylko wynikach wyszukiwania, ale wyświetlają w witrynach sieci partnerskiej i aplikacjach – na bieżąco śledzimy obowiązujące trendy.
  • Dowodem naszych umiejętności jest posiadanie przez ekspertów Ideo Force certyfikatów Google Ads. Dzięki temu prowadzimy kampanie reklamowe na szeroką skalę. Status Google Partner Premium oraz partnerstwo Google Marketing Platform czy SEMSTORM dają nam jeszcze większe możliwości korzystania z najnowszych rozwiązań marketingowych.
  • Każdy nasz Klient współpracuje z indywidualnym opiekunem, który odpowiada za prawidłowy przebieg prac nad projektem oraz informuje o działaniach i efektach wprowadzanych rozwiązań. Opiekun jest także osobistym doradcą i przewodnikiem po świecie marketingu.
  • Pracownicy uczestniczący w projekcie mają rozległe doświadczenie w obsłudze kampanii reklamowych promujących aplikacje. Nasi specjaliści pracują na zaawansowanych narzędziach – analizujemy, planujemy i na bieżąco reagujemy.
  • Nie zamykamy się na rozwój, a nawet dzielimy zdobytą wiedzą. Współpracujemy z wieloma uczelniami w Polsce. Wśród nich są Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie i Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.
  • Nasi Klienci są najbardziej wymagającymi liderami w swoich branżach. Należą do nich mi.in.: Sklepkawa.pl (Kampania sprzedażowa), NC Investment (Kampania e-marketingowa), Uniformix (Kampania sprzedażowa), Wolters Kluwer (Promocja i konsulting). Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę
 

 

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.
kontakt // ideoforce.pl