Linki sponsorowane

Prawie 99% użytkowników w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google. To sprawia że zasięg linków sponsorowanych Google Ads to aż 28 mln użytkowników internetu tylko w naszym kraju.

Google Ads jest obecnie najpopularniejszym na świecie tego typu systemem reklamowym. Wśród wielu możliwości jakie daje reklamodawcom, niesłabnącą popularnością cieszą się linki sponsorowane.

Paweł Korniak
Paweł Korniak
Business Development Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 208)
Napisz do mnie

Linki sponsorowane

Tym, co wyróżnia system Google Ads na tle pozycjonowania, są przede wszystkim szybkie rezultaty. Już nawet w ciągu kilku minut od uruchomienia kampanii nasza reklama może pojawić się w świecie internetu, docierać do pierwszych potencjalnych klientów firmy i przynosić zysk.

Linki sponsorowane to reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania, czyli na stronach z wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google, innych witrynach Google jak Mapy czy Zakupy, a także w witrynach partnerów Google. Najczęściej natrafiasz na nie korzystając na co dzień z wyszukiwarki Google – pojawiają się nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania, z oznaczeniem „Reklama”. Największą zaletą linków sponsorowanych jest fakt, że pojawiają się dokładnie w momencie, kiedy użytkownik szuka produktów/usług - a więc już wtedy gdy czegoś potrzebuje.

Dlaczego warto wybrać linki sponsorowane w Google Ads?

  • Docieranie do wybranej grupy docelowej – kampanie linków sponsorowanych Google Ads pozwalają wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy z większym prawdopodobieństwem mogą skorzystać z oferty prezentowanej przez Twoją firmę.
  • Szybkie efekty – linki sponsorowane mogą wyświetlać się tuż po odpowiedniej konfiguracji i wpłaceniu budżetu na konto.
  • Mierzalność – skuteczność działań linków sponsorowanych można precyzyjnie mierzyć przy pomocy specjalistycznych narzędzi.
  • Skuteczność – koszt dobrze zoptymalizowanej kampanii linków sponsorowanych potrafi się zwrócić nawet kilkudziesięciokrotnie.
  • Zasięg – Google to zdecydowanie najpopularniejsza wyszukiwarka na całym świecie. W Polsce korzysta z niej niemal 99% użytkowników!
  • Płatność tylko za efekty – kampanie linków sponsorowanych rozliczane są w modelu PPC (Pay per Click) – oznacza to że koszt reklamy naliczany jest dopiero w momencie, gdy użytkownik kliknie w reklamę żeby przejść na stronę docelową – za samo wyświetlenie reklamy, która nie zostanie kliknięta nie ponosisz żadnych kosztów!

Zapytaj o ofertę na linki sponsorowane dla Twojego biznesu!

Jak pracujemy?

Wspólnie wyznaczamy cele kampanii, określamy grupę docelową, dobieramy słowa kluczowe i estymujemy potencjał kampanii.

Następnie nasi certyfikowani specjaliści przygotowują strukturę kampanii linków sponsorowanych zgodną z dobrymi praktykami i najnowszymi standardami Google – status Premier Google Partner potwierdza nasze kwalifikacje w tej dziedzinie.

Realizując założenia kampanii optymalizujemy ją, by jak najefektywniej realizowała założone cele. Testujemy różne komunikaty reklamowe, aby znaleźć jak najskuteczniejsze rozwiązania. W kampaniach RLSA docieramy także do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili naszą witrynę i znają naszą ofertę, tym samym mają zwiększoną szansę na konwersję. Tworzymy też kampanie dynamiczne – dopasowujące swoją treść np. do tysięcy produktów w sklepie internetowym. Tam, gdzie to wskazane uruchamiamy kampanie bazujące na zaawansowanych algorytmach machine learningu. W każdej kampanii korzystamy z szerokiego wachlarza możliwości jakie dają rozszerzenia reklam tekstowych. Dbamy o wysokie wyniki jakości słów kluczowych i stale analizujemy raporty wyszukiwanych haseł, aby wykluczyć niechciane frazy lub dodać nowe słowa kluczowe z dużym potencjałem.

Jesteśmy w trwałym kontakcie z klientami, informując ich o szczegółach kampanii.

Dlaczego Ideo Force?

  • Już ponad 18 lat pomagamy naszym klientom reklamować się w internecie. Nasze doświadczenie pozwala na pogląd sytuacji z lotu ptaka na to, co jest typowe dla przestrzeni, w której działa nasz klient.
  • Jako nieliczni wśród agencji posiadamy status Premier Google Partner, co pozwala nam stosować metody jeszcze lepiej realizujące cele biznesowe naszych klientów.
  • Potrafimy poprawnie skonfigurować konto Google Ads oraz niezbędne dodatkowe narzędzia.
  • Przygotowujemy przemyślane, wysokiej jakości struktury kampanii linków sponsorowanych, które pozwalają odpowiednio wykorzystywać potencjał Google Ads, a nie „przepalać budżet”.
  • Nasze kampanie linków sponsorowanych Google Ads realizowane są przez certyfikowanych specjalistów.
  • Nasz zespół wie dokładnie, co działa, a co nie. Dążymy do zwiększenia współczynnika konwersji i poprawy zwrotu z inwestycji.
  • Mamy na koncie zrealizowanych ponad 1000 projektów e-marketingowych - znaczna część tychże prac była związana z Google Ads.
  • Każdy z klientów posiada swojego indywidualnego opiekuna, łączącego role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego i doradcy biznesowego.
  • Nasza wszechstronność, edukacja i zamiłowanie do narzędzi oraz raportowanie zapewniają, że łączymy planowanie, analizę i strategię z taktykami w odpowiednich dawkach.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, iParts, BPH TFI, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę