Pinterest Ads

Działania oparte o Social Media (w tym Pinterest Ads) są podstawą sukcesu dla wielu współpracujących z nami klientów.

W ramach naszych działań zajmujemy się kompleksowym prowadzeniem profili oraz działań reklamowych na Pinterescie, który w Polsce staje się coraz popularniejszym medium styku wielu marek z klientem.

Krzysztof Wójcik
Krzysztof Wójcik
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 218)
Napisz do mnie

Pinterest Ads

Pinterest jest w głównej mierze oparty o content graficzny. Użytkowanie serwisu polega na zapisywaniu pinów i linków - zdjęć z sieci, które uzyskały nasze uznanie lub takie, które chcemy sobie zachować do oglądnięcia na później. Jest to możliwe dzięki wcześniejszemu utworzeniu własnej "tablicy". Możemy w jej ramach tworzyć tematyczne bloki, do których będziemy przypisywać odpowiednie materiały. Taką tablicą możemy podzielić się z innymi osobami, dzięki czemu mogą przeglądać nasze inspiracje, polubić poszczególne elementy, skomentować, a także umieścić je w swojej kolekcji. Żadna inna sieć społecznościowa nie jest skoncentorwana aż tak mocno na dzielenie się inspiracjami. Pinterest odpowiada na naturalną ludzką potrzebę dzielenia się informacjami o swoich zainteresowaniach oraz umożliwia poszukiwanie i obserwowanie osób o podobnym hobby. 

Pinterest jest idealnym miejscem do reklam dla e-commerce. Według danych, Pinterest dla 60% użytkowników jest miejscem rozpoczęcia zakupów. 72% użytkowników twierdzi, że mimo tego, że niczego w danym momencie nie szukali, to właśnie Pinterest skłonił ich do zakupu, co więcej blisko 70% użytkowników dzięki Pinterestowi dowiedziało się o nowych produktach. Jest to medium, które każdy powinien mocno rozważyć, jeśli chodzi o obecność marek B2C w sieci – szczególnie tych, których główną grupą docelową są kobiety, ponieważ stanowią one blisko 70% użytkowników całej platformy. 

pinterest ads

Dlaczego warto korzystać z Pinteresta?

  • To jedna z najpopularniejszych stron w sieci – mimo tego, że w Polsce nie jest tak popularny jak za jej granicami, to jednak nadal pozostaje jedną z najczęściej odwiedzanych stron w Internecie z ponad 200 milionami aktywnych użytkowników.  
  • Świetnie sprawdza się w niektórych branżach – o ile mechanik samochodowy nie będzie w stanie uzyskać z prowadzenia profilu na Pinterest wymiernych korzyści, o tyle w niektórych branżach takich jak moda, zdrowie i uroda, wyposażenie wnętrz, dieta - kanał ten świetnie się sprawdza przekierowując do strony wielu wartościowych użytkowników. Jednak dobra strategia i kreatywność to podstawa działań, by wybić się spośród licznej konkurencji.
  • Generuje konwersje wspomagane – Pinterest bezpośrednio nie sprzedaje, jest jednak świetnym narzędziem do inspirowania osób. Użytkownicy szukają tam najczęściej inspiracji dla swoich wnętrz czy pomysłów na dekoracje. Co więcej, Pinterest generuje blisko 33% więcej przejść na stronę docelową niż Facebook.
  • Pomaga w decyzjach zakupowych – blisko 90% aktywnych użytkowników Pinteresta twierdzi, że to właśnie on pomaga im w podjęciu decyzji zakupowych. Użytkownicy uważają za słuszne spostrzeżenie fakt, że za pomoca Pinteresta mogą zapoznać się z treściami brandowymi.
  • Pinterest Ads to niskie koszty reklamy - nie wielka ilość reklamodawców w ramach serwisu daje ogromne możlwiości. Nie przegap tego. 

Porozmawiajmy o Pinterest Ads dla Twojego biznesu!

Jak pracujemy?

Pierwszym krokiem na drodze do sukcesu na Pinterescie jest stworzenie profesjonalnego i skutecznego profilu biznesowego. Musimy uzupełnić go odpowiedniej jakości inspirującymi treściami oraz stworzyć odpowiednie tablice podzielone na sekcje. Tworzymy odpowiednie hashtagi, które angażują użytkowników i pozwalają im znaleźć Twoje treści. Tworzymy kampanie reklamowe na Pinterescie, używamy tagu Pinteresta, aby jeszcze dokładniej docierać do użytkowników zainteresowanych Twoimi treściami.

Reklamę na Pinterest możemy odpowiednio targetować (ze względu na płeć, wiek, język, urządzenia, zainteresowania). Dzięko możliwości dodawania słów kluczowych do reklamy jesteśmy w stanie podbić wyniki reklamy w wynikach wyszukiwania oraz powiązanych pinach.

Podstawowe typy kampanii reklamowych to:

  • Promowane piny (Promoted Pins) – pozwala na promocję naszych pinów wraz z krótkim opisem i możliwością przekierowania użytkownika do strony zewnętrznej.
  • Promowane piny video (Promoted Video Pins) – pozwala na promocję wideo zamieszczonego na platformie, otrzymujemy możliwość dodania swojego tytułu i przekierowania do strony zewnętrznej.
  • Promowane karuzele (Promoted Carousels) – w tym rodzaju kreacji mamy możliwość korzystania z maksymalnie pięciu obrazów, tak, aby przekazać więcej informacji o swojej marce.
  • Promocja aplikacji (Promoted App Pins) – kampania na promocje aplikacji, może być optymalizowana pod kątem dwóch celów, zakończonych instalacji aplikacji lub ruchu do strony pobierania. W ramach optymalizacji możemy wskazać żądany współczynnik CPI (Cost per Install).

Dlaczego Ideo Force?

  • Jesteśmy specjalistami i praktykami w dziedzinie e-marketingu.
  • Skutecznie prowadzimy profile w mediach społecznościowych na wielu platformach (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest).
  • Współpracujemy na co dzień z największymi e-commerce w Polsce i zagranicą zwiększając cały czas i ich przychody.
  • Nasz zespół liczy najlepszych certyfikowanych fachowców na rynku, którzy skutecznie prowadzą działania reklamowe naszych klientów.
  • Skupiamy się głównie na korzyściach klienta wyrażonych w złotówkach.
  • Na bieżąco analizujemy postępy uruchomionej kampanii reklamowej. 
  • Posiadamy wykwalifikowaną kadrę pracowniczą, nastawioną na cel.
  • Gwarantujemy stały kontakt i raportowanie wykonywanych prac.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku nie tylko w Polsce, ale również zagranicą - np.: Wolters Kluwer, iParts, Melvit, Wapteka, Cobi, Szynaka Meble, Pratt & Whitney. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę