Powiadomienia PUSH

Powiadomienia Push, podobnie jak e-mail marketing i komunikacja SMS, są obecnie nieodzownym elementem komunikacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami.

W marketingu efektywnościowym liczy się szybkość i skuteczność w komunikacji z potencjalnym klientem. Powiadomienia push są jednym z najlepszych sposobów na błyskawiczne dotarcie z informacją do użytkownika i zachęcenie go do realizacji celu.

Paweł Korniak
Paweł Korniak
Business Development Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 208)
Napisz do mnie

Notyfikacje Push

Śmiało można powiedzieć, że w chwili obecnej powiadomienia Push, podobnie jak e-mail marketing i komunikacja SMS, są obecnie nieodzownym elementem komunikacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Notyfikacje Push są to wiadomości przekazywane użytkownikom zarówno urządzeń mobilnych w formie „wyskakującego” okna z wiadomością (podobnie jak sms), jak i komputerów stacjonarnych w formie „dymka z wiadomością” w przeglądarce internetowej. Użytkownik podobnie jak w e-mail marketingu i komunikacji SMS musi wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień Push. Największą zaletą tej formy kontaktu z klientem jest jej prostota, skuteczność i natychmiastowość. Użytkownicy zdecydowanie chętniej zapisują się na otrzymywanie powiadomień Push niż na otrzymywanie newslettera, czy wiadomości SMS.

Notyfikacje Push sprawdzają się świetnie we wszystkich branżach i typach witryn internetowych znacząco podnosząc współczynnik konwersji. Dzięki zastosowaniu przemyślanej, zautomatyzowanej i spersonalizowanej komunikacji w tej formie możliwe jest zmniejszenie liczby porzuconych koszyków, up-selling, cross-selling, dystrybucja kodów rabatowych i wiele innych prosprzedażowych działań. Powiadomienia Push pozwalają na aktywizowanie użytkowników i wspieranie sprzedaży na każdym jej etapie. Stosowanie tej formy komunikacji jest stosunkowo tanie, a przy tym pozwala osiągać zaskakujące efekty w postaci znaczącego zwiększenia liczby konwersji i współczynnika konwersji.

Zalety powiadomień PUSH

  • Łatwe uzyskiwanie zgody – Wyrażenie zgody przez użytkownika na otrzymywanie powidomień Push odbywa się w wyniku jednego lub dwóch kliknięć (nie trzeba podawać adresu email, numeru telefonu, ani potwierdzać subskrypcji).
  • Cena – Koszt wysyłania powiadomień Push (koszt narzędzia jak i obsługi wysyłki) jest zdecydowanie niższy, niż w przypadku komunikacji SMS czy e-mail.
  • Wysoki CTR – w przypadku powiadomień Push odsetek osób przechodzących do witryny po otrzymaniu wiadomości może wynosić nawet kilkanaście procent!
  • Szybkość – ta forma komunikacji umożliwia dotarcie z informacją do części naszych subskrybentów w zaledwie kilka sekund, do większości w ciągu kilku godzin. Ma to ogromne znaczenie np. w odzyskiwaniu porzuconych koszyków.
  • Skuteczność – W przypadku e-mail marketingu duża grupa naszych subskrybentów nawet nie otwiera wiadomości, które otrzymują. W przypadku powiadomień Push wiadomość dociera do zdecydowanej większości odbiorców.
  • Ochrona prywatności – użytkownicy zapisujący się na powiadomienia Push nie muszą podawać żadnych danych osobowych.
  • Personalizacja i automatyzacja – wiadomości otrzymywane przez użytkowników są najefektywniejsze wtedy kiedy odbiorca otrzymuje pożądaną informację w odpowiednim momencie. Powiadomienia Push są istotnym elementem strategii marketing automation.
  • Mierzalność i skalowalność – ocena efektów stosowania powiadomień Push jest w pełni mierzalna (ilość transakcji, leadów, wsp. konwersji, konwersje wspomagane, wartość konwersji, itd.). Powiadomienia Push można i trzeba realizować w formie testów A/B szukając najlepszych scenariuszy i treści komunikatów realizujących zakładane cele biznesowe. Wysyłanie powiadomień Push można realizować na mniejszych grupach odbiorców, a po uzyskaniu zadowalających efektów rozszerzać komunikację na wszystkich użytkowników.

Porozmawiajmy o powiadomieniach PUSH!

Jak wdrażamy powiadomienia Push?

Uruchomienie komunikacji za pomocą powiadomień Push rozpoczynamy od analizy biznesu klienta i wykorzystywanych narzędzi (produkty, usługi, strona/strony internetowe, aplikacja, realizowane działania e-marketingowe). Kolejny krok to określenie metryk pomiaru efektywności uruchamianej komunikacji Push (ilość transakcji, wartość transakcji, ilość leadów, zapisy na newsletter, ilość rejestracji, itd.) i zapewnienie narzędzi pozwalających na ich pomiar.

Kolejny etap to przygotowanie planu komunikacji Push. Konieczne jest przygotowanie scenariuszy komunikacji (typy komunikatów, kreacje, częstotliwość wysyłania powiadomień, sposoby inicjowania wysyłki, segmentowanie odbiorców, personalizacja przekazu). Na tym etapie przygotowywana jest też estymacja kosztu wysyłania powiadomień Push (koszt uzależniony jest od ilości subskrybentów).

Podczas realizacji wysyłki powiadomień Push specjalista nieustannie wprowadza udoskonalenia, proponuje testowanie nowych treści, realizuje testy A/B i analizuje osiągane efekty dążąc do osiągnięcia maksymalnego zwrotu z inwestycji.

Dlaczego my?

  • Już ponad 18 lat rozwijamy firmy naszych klientów w Internecie.
  • Mamy na swoim koncie ponad 1000 projektów e-marketingowych.
  • Nasze działania generują setki milionów złotych zysków naszym Klientom.
  • Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia i opcjonalności, działamy w oparciu o własne rozwiązania i systemy,
  • Skupiamy się głównie na korzyściach klienta wyrażonych w złotówkach.
  • Na bieżąco analizujemy postępy uruchomionej kampanii reklamowej. 
  • Posiadamy wykwalifikowaną kadrę pracowniczą, nastawioną na cel.
  • Gwarantujemy stały kontakt i raportowanie wykonywanych prac.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, iParts, Melvit, Wapteka, Cobi, Szynaka Meble, Pratt & Whitney. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę