Twitter Ads

Masz wątpliwości czy Twitter to odpowiednie miejsce do promowania Twojej marki? Na Twitterze treści publikują przede wszystkim politycy, dziennikarze i celebryci. Tak, to fakt, ale odbiorcami tych treści są wszyscy!

Twitter jest jednym z najpopularniejszym serwisów społecznościowych w Polsce. Umiejętne połączenie unikalnych sposobów targetowania reklam na Twitterze z stosunkowo niskim kosztem za kliknięcie pozwoli zaskoczyć Cię efektami.

Paweł Korniak
Paweł Korniak
Business Development Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 208)
Napisz do mnie

Reklama na Twitterze

Twitter to serwis społecznościowy, którego podstawą jest publikowanie przez użytkowników krótkich wpisów tekstowych, dzielenie się postami innych użytkowników i komentowanie ich. Twitter jest serwisem bardzo mocno różniącym się od chociażby Facebooka czy Instagrama, zarówno treściami (dużo krótsze wpisy, mniej przekazu graficznego, zawężenie tematyki treści), sposobem ich przekazu (treści publikowane na Twitterze są w większości publiczne), jak i samymi użytkownikami. O ile z Facebooka korzystają wszyscy, to Twitter jest już serwisem preferowanym przez wykształcone osoby w wieku 25+ z średnich i dużych miast. Twitter nie jest serwisem społecznościowym o tak uniwersalnym charakterze jak Facebook. Podobnie jego system reklamowy nie jest uniwersalnym narzędziem promocji, jedynie w wybranych dziedzinach sprawdzi się doskonale.

Efektywne wykorzystanie systemu reklamowego Twitter Ads zależy przede wszystkim od trafnego wybrania grupy docelowej wykorzystując do tego szeroki wachlarz możliwości, jakie dostarcza sama platforma. Kolejne dwa składniki sukcesu kampanii reklamowej na Twitterze to umiejętne zarządzanie budżetem i dynamiką jego wykorzystania oraz stosowanie skutecznych dla Twitter kreacji reklamowych.

Twitter Ads umożliwia zarówno realizowanie kampanii efektywnościowych nastawionych na sprzedaż lub generowanie leadów, jak i kampanii zasięgowych oraz generujących zaangażowanie. Podmiotem  reklamowanym na Twitterze może być zarówno profil, post, czy też strona oraz aplikacja mobilna.

Zalety Twitter Ads

  • Precyzyjne targetowanie – system reklamowy Twitter Ads udostępnia szereg parametrów (słowa kluczowe, zainteresowania, zachowania, fani profili, urządzenia, użytkownicy z/bez zainstalowaną aplikacją, płeć, wiek, lokalizacja, język, system operacyjny, remarketing) pozwalających dobranie bardzo precyzyjnej grupy docelowych odbiorców.
  • Niski koszt – reklama na Twitterze cechuje się jednym z najniższych stawek CPC wśród znaczących źródeł ruchu.
  • Jeden rodzaj kont – Na Twitterze istnieje jeden typ profilu – nie ma podziału na konta firmowe i prywatne. Ta cecha powoduje, że uruchamianie reklam jest szybkie i nie wymaga dużej ilości prac w zakresie przygotowania profilu.
  • Opłata za efekt – jak przystało na typowo efektywnościowe źródło ruchu, Twitter oferuje reklamodawcom rozliczanie za efekt (instalacja aplikacji, polubienie profilu, kliknięcie w reklamę).
  • Kierowanie na słowa kluczowe – pozwala kierować reklamy do osób używających w swoich wypowiedziach konkretnych wyrazów lub hashtagów, co gwarantuje trafienie w osoby żywo zainteresowane wybranym zagadnieniem.
  • Niszowa platforma reklamowa – pomimo dużego zasięgu serwisu i wielomilionowej społeczności skupionej wokół niego, Twitter nie jest platformą reklamową pierwszego wyboru dla większości firm. Stanowi to obszar działania, na którym można zaistnieć przed konkurencją dopełniając tym samym komunikację marketingową w tym ważnym (w dalszym ciągu rzadko wykorzystywanym) kanale.

Zapytaj o ofertę na kampanie w Twitter Ads!

Obsługa reklam Twitter Ads

Pierwszym krokiem w przypadku reklamy na Twitterze, tak jak w przypadku każdego innego działania w zakresie performance marketingu, jest precyzyjne ustalenie z klientem celów i podmiotu kampanii oraz zapewnienie narzędzi pomiaru efektywności na podstawie wybranych wcześniej wskaźników.

Po określeniu planowanego budżetu oraz czasu realizacji kampanii przygotowywany jest harmonogram oraz określane są grupy docelowe, na które będą kierowane reklamy. Ostatni krok to przygotowanie samych kreacji oraz określenie częstotliwości ich zmiany i sposobu testowania skuteczności każdej z nich. Ważnym elementem jest też doprecyzowanie formy i sposobu raportowania postępów i efektów działań promocyjnych.

Efektywność kampanii reklamowej na Twitterze zależy przede wszystkim od jej realizacji, ale równie duże znaczenie ma sama witryna lub aplikacja, która jest miejscem docelowym konwersji. W przypadku kampanii, których efektem docelowym jest konwersja na stronie internetowej lub w aplikacji, użyteczność i poprawność ich działania jest również obiektem naszych analiz. Dążąc do maksymalizacji efektywności kampanii przekazujemy klientowi sugestie, które poprawiają współczynnik konwersji użytkowników.

Dlaczego my?

  • Już 18 lat rozwijamy biznesy naszych klientów w Internecie.
  • Zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów e-marketingowych.
  • Nasze działania generują rocznie setki milionów złotych zysków dla naszych klientów.
  • Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia i opcjonalności,
  • Skupiamy się przede wszystkim na korzyściach klienta wyrażonych w złotówkach.
  • Za pomocą odpoweidnich narzędzi stale analizujemy postępy uruchomionej kampanii reklamowej. 
  • Posiadamy wykwalifikowanych programistów i webdeweloperów (HTML, PHP, SMARTY, React, JavaScript, ASP .NET, Python), grafików oraz administratorów serwerowych, ktrózy stale czuwają nad projektami.
  • Każdy klient i projekt jest traktowany indywidualnie, a dzięki przypisanemu opiekunowi komunikacja podczas współpracy przebiega sprawnie i szybko.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, iParts, KIR, Melvit, wApteka, Cobi, Szynaka, Pratt & Whitney. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →