Pozycjonowanie lokalne

Jeśli prowadzisz stacjonarny biznes to oferta pozycjonowania lokalnego jest właśnie dla Ciebie. Wyjdź z cienia konkurencji i zacznij promować swoją działalność w Internecie.

Pozycjonowanie lokalne ma wiele zalet zarówno dla firm, które świadczą usługi lub sprzedają produkty w danym regionie, jak i dla klientów, którzy poszukują danej usługi czy produktu w swojej okolicy.

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 291)
Napisz do mnie

O czym mowa?

Głównym celem pozycjonowania lokalnego jest wypromowanie w wyszukiwarce, stron internetowych, które oferują produkty lub świadczą usługi w okolicy, w której użytkownik obecnie się znajduje. Google stara się jak najlepiej dostosować wyniki wyszukiwania do danego użytkownika, dlatego opracowany został algorytm, dzięki któremu w wynikach pojawia się nazwa miejsca, w którym obecnie przebywa użytkownik. Jednym z głównych czynników, które mają na to wpływ jest geolokalizacja. Powszechne zastosowanie GPS w smartfonach spowodowało, że Google może dokładnie poznać położenie użytkownika i zaproponować mu wybrane usługi z okolicy.

Algorytm utworzony przez Google pozwala na uzyskanie dwóch priorytetowych informacji:

  • czy wpisana przez użytkownika fraza ma charakter regionalny,
  • miejsce, z którego użytkownik wyszukuje te frazy.

Chcąc promować swoją firmę w regionalnych wynikach organicznych, należy przede wszystkim zwrócić uwagę na wyżej wspomniane informacje oraz zachowanie użytkowników i frazy, które wpisują w okno wyszukiwarki. Na zbiorczą analizę takich zachowań pozwala pozycjonowanie lokalne, które pomaga różnym firmom pozyskać klientów znajdujących się w ich bezpośredniej okolicy, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów.

Co oferuje pozycjonowanie lokalne?

  • długotrwały efekt - utrzymanie wysokich pozycji w zapytaniach lokalnych
  • lepsze dopasowanie fraz kluczowych - większe prawdopodobieństwo pozyskania klienta
  • niższy koszt konwersji - koszty pozycjonowania lokalnego są niższe niż pozycjonowania ogólnego
  • większe zyski - zwiększenie nie tylko liczby odwiedzin strony, ale również pozyskanych klientów
  • zwiększenie świadomości marki - pozycjonowanie lokalne pomoże Ci wyjść z cienia Twojej konkurencji
  • zwiększenie widoczności strony w Internecie - użytkownicy, poszukujący konkretnych usług na terenie swojego regionu, zobaczą Twoją stronę na mapie Google
  • niski współczynnik odrzuceń - pozyskanie wartościowego ruchu, czyli takich użytkowników, którzy chcą skorzystać z Twoich usług i nie trafili na stronę przez przypadek, są potencjalnymi klientami dla Twojego biznesu
  • rozwój biznesu - pozyskiwanie nowych klientów lokalnie pozwoli rozrosnąć się do poziomu globalnego.

Zapytaj o ofertę na pozycjonowanie swojej strony.

Jak pracujemy?

W biznesie typowo lokalnym (np. fryzjer, mechanik, restauracja) pozycjonowanie lokalne powinno być priorytetem. Znając obecne trendy zachowań użytkowników, a także dzięki stałej obserwacji zmian wzniesiemy Twoją witrynę na sam szczyt lokalnych wyników wyszukiwania. Zwłaszcza w czasach rozwoju urządzeń mobilnych, kiedy to użytkownicy o wiele częściej wyszukują firm, znajdujących się możliwie jak najbliżej nich. 

Współpracę rozpoczynamy od poznania usług i produktów klienta, a także ustalenia regionu działania. Następnie ustalamy cele i przygotowujemy plan działania na określony okres czasu.

Znając już cele i wymagania klienta, przeprowadzamy audyt SEO, w którym umieszczamy dokładnie opisane wytyczne zmian, które należy przeprowadzić, aby strona zyskała przychylność robotów Google, jednocześnie nie zapominając o prawidłowych zasadach UX.

Kolejnym krokiem jest dokładna analiza linków prowadzących do pozycjonowanej witryny oraz stworzenie strategii pozyskania wartościowych odnośników lokalnych, którą następnie skrupulatnie realizujemy. Na bieżąco monitorujemy zmiany fraz i dostosowujemy działania do przeprowadzanych analiz. Pracę raportujemy i jesteśmy w stałym kontakcie z klientem.

Dlaczego my?

  • Jesteśmy agencją z wieloletnim doświadczeniem w pozycjonowaniu witryn interentowych.
  • Zatrudniamy prawie 50 specjalistów z odpowiednim wykształceniem.
  •  Należymy do IAB Polska oraz posiadamy renomowany status Google Premium Partner.
  • Wypozycjonowaliśmy już setki stron internetowych, których właściciele cieszą się teraz większą rozpoznawalnością marki i wzostem zysków ze sprzedaży oferowanych usług i produktów.
  • W swojej pracy wykorzystujemy jedynie przyjazne techniki pozycjonowania (White Hat SEO).
  • Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, co gwarantuje stały kontakt i sprawną współpracę.
  • Wśród naszych klientów są m.in Melvit, iParts, BPH TFI, wApteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →