Pozycjonowanie sklepów

"Potrzeby klientów to ruchomy cel. Gdy tylko ułożysz tę łamigłówkę, musisz od nowa zabrać się do dzieła."
Robert B. Tucker

Ponad połowa Polaków, kupując towary lub usługi korzysta z elektronicznych kanałów sprzedaży. Wiemy jak sprawić, aby trafili oni do Twojego sklepu, a nie do konkurencji. Zaufaj nam!

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 291)
Napisz do mnie

Zwiększ sprzedaż

Sklep internetowy to nowe, niemal niczym nieograniczone możliwości sprzedażowe. To szansa wejścia na nowe rynki przy minimalnych nakładach logistycznych. Jednak aby precyzyjnie trafić do wybranej grupy klientów i zainteresować ich ofertą, konieczne jest efektywne pozycjonowanie serwisu i zdobycie wysokich miejsc w wyszukiwarkach internetowych. W ten sposób Twoja marka zostanie zauważona w gąszczu konkurencyjnych witryn.

Według badań 70-80% wejść generowanych jest poprzez niszowe frazy kluczowe, pozostałe to wejścia z fraz ogólnych. Użytkownicy zamiast pojedynczych fraz, najczęściej wpisują kombinacje kilku słów kluczowych. Poprzez wypromowanie niszowych fraz docieramy do świadomych użytkowników, którzy szukają konkretnego produktu czy usługi.

Metoda long tail

W ramach realizowanych działań przygotujemy szczegółową analizę Twojego sklepu online. Dobierzemy najlepsze słowa kluczowe, które zapewnią mu wzrost popularności w krótkim czasie, a co za tym idzie zwiększą potencjał sprzedażowy.

Aby wygenerować jak największy ruch zastosujemy pozycjonowanie na tzw. „długi ogon" - wykorzystamy maksymalną ilość precyzyjnych, wielowyrazowych fraz wpisywanych do wyszukiwarki przez potencjalnych klientów. Zoptymalizujemy pod nie Twój sklep tak, aby każdej pojedynczej frazie wchodzącej w skład "long tail" odpowiadała dedykowana  podstrona.

Zapytaj o ofertę