Monitoring marki w social media

"Content jest ogniem, social media benzyną". Jay Baer

Prawdziwe social media to dialog. Ten, aby budował prawdziwe relacje, musi opierać się na wymianie poglądów i opinii. Nie wystarczy więc jedynie mówić do swoich klientów, należy ich odpowiednio i wytrwale słuchać i na bieżąco reagować na wszystkie kryzysy. Pomaga w tym sukcesywny monitoring mediów społecznościowych i strategie przeciwdziałania niepożądanym wydarzeniom.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Jesteśmy tam, gdzie Twoi klienci

16 mln Polaków regularnie korzysta z social media. Powszechność zjawiska sprawia, że media społecznościowe stają się naturalną przestrzenią komunikacji i pozyskania klientów. Należy zdać sobie sprawę z ich potencjału oraz odpowiednio nadzorować ruch na fanpage’u.

Śledzimy wzmianki na temat marki w mediach społecznościowych, dzięki czemu nic nie umknie Twojej uwadze. Monitorowanie pozwala dotrzeć do kluczowych dyskusji, które dotyczą Twojego biznesu i umożliwia efektywniejsze poznanie wymagań i upodobań klientów, a więc lepsze dostosowanie oferty do ich potrzeb. Bądź wszędzie tam, gdzie mówi się o Tobie, a sukces przyjdzie sam.

Zarządzamy kryzysami

Obecność marki w social media to historia wzlotów i upadków. Te ostatnie, choć zdarzają się stosunkowo rzadko, mogą realnie zagrozić wytrwale budowanemu wizerunkowi, dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie się na wypadek ich wystąpienia.

Zarządzanie kryzysem to zespół działań, które pozwalają przeciwdziałać, a w razie wystąpienia jak najszybciej zneutralizować negatywne skutki niepożądanych sytuacji na fanpage’u. Jakich? Czynników rezonujących negatywnym odzewem zgromadzonej społeczności jest wiele i charakteryzują się różnym stopniem skomplikowania. Mogą to być zwykłe błędy ortograficzne, wpadki merytoryczne, czy potknięcia w obrębie contentu graficznego. 

Niezależnie, jaki charakter ma konkretny przypadek,  ważne jest jego odpowiednie wykrycie i podjęcie działań wygaszających. Te nigdy nie powinny być przypadkowe, ale realizowane według ściśle określonej strategii.

Opracowujemy strategie

Kryzysy wybuchają rzadko, lecz niespodziewanie. Warto więc być odpowiednio przygotowanym i natychmiast podjąć działania neutralizujące. Pomaga w tym profesjonalna i wieloaspektowa strategia.

Opracowujemy strategie pracy w czasie kryzysu zawierające efektywne sposoby oceny i klasyfikacji zagrożenia dla marki. Pokazujemy, w jaki sposób zdefiniować istotę problemu i wskazujemy konkretne ścieżki jego rozwiązania. Podpowiadamy, jak wybierać najbardziej adekwatne środki reakcji w danym przypadku oraz wskazujemy, w jaki sposób wyciągnąć wnioski, które wdrożone, zapobiegną przyszłym zagrożeniom. A wszystko to z pasji i chęci budowania Twojej marki.

Zapytaj o ofertę