Konto na LinkedInie

Obecnie w Polsce 2,6 miliona Polaków korzysta z portalu LinkedIn, a liczba ta wciąż rośnie.

LinkedIn to portal społecznościowy łączący profesjonalistów. Wśród użytkowników znajdziemy menedżerów, dyrektorów, rekruterów, marketingowców. Zmiany na rynku pracy oraz większa świadomość marek w zakresie employer brandingu spowodowały, że LinkedIn z mało znanej platformy stał się, zaraz po Facebooku, głównym medium wykorzystywanym w celu budowania wizerunku marki w sieci.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • tel. 782 387 793
Napisz do mnie

Prowadzenie profilu na LinkedIn

Jeszcze kilka lat temu LinkedIn kojarzył się głównie z profilami prywatnymi zakładanymi w celach rekrutacyjnych i wsparcia działań personal branding. Zachodzące na rynku pracy zmiany, spowodowały, że LinkedIn stał się czymś więcej. Obecnie na LinkedInie możemy prowadzić stronę swojej firmy, co wiąże się z prezentowaniem osiągnięć, angażowaniem pracowników i pozyskiwaniem kontaktów biznesowych. Marketerzy i rekruterzy zgodnie potwierdzają, że prowadzenie profilu LinkedIn jest podstawowym źródłem informacji o marce. Wśród użytkowników znajdziemy menedżerów, dyrektorów, rekruterów, marketingowców.

W dobie ogromnej popularności mediów społecznościowych mało kto może sobie pozwolić na brak profilu na Facebooku, Instagramie czy właśnie LinkedIn. Należy jednak pamiętać, że LinkedIn przeznaczony jest dla profesjonalistów.

Strategia komunikacji marki w ramach profilu Linkedin znacząco różni się od stylu publikowanych treści na pozostałych portalach społecznościowych. Przekaz marki powinien opierać się na wiadomościach z życia firmy, informacjach  z branży, komunikatach o prowadzonych działaniach rekrutacyjnych, budowaniu relacji. 

Poprowadzimy Twój profil na LinkedInie!

Dlaczego warto?

  • Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy, w celu wsparcia procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę.
  • Employer branding wewnętrzny – działania skierowane do obecnych pracowników firmy pomagają budować przyjazną atmosferę w pracy.
  • Employee advocacy – LinkedIn to najlepszy portal do wzmocnienia zaangażowania pracowników w tworzenie treści o firmie, stają się oni przez to najlepszymi ambasadorami marki.
  • Budowanie wizerunku marki jako eksperta – dzięki publikowaniu treści branżowych, nowinek, ciekawostek, informacji ogólnie niedostępnych pomoże wykreować firmę jako eksperta w swojej dziedzinie.
  • Wizytówka firmy – strona firmowa na LinkedIn jest podstawowym źródłem informacji o firmie, prowadzonych przez nią działaniach, inwestycjach itd., dzięki temu możemy zadbać, aby zainteresowane osoby zobaczyły to, na czym nam zależy.
  • Obserwacja konkurencji – analiza działań firm konkurencyjnych pozwoli na przemyślenie własnej strategii komunikacji i stworzenie planu pozwalającego odróżnić się firmie na tle pozostałych marek.
  • Analiza statystyk – LinkedIn pozwala śledzić statystyki na stronie, dotyczące publikowanych treści oraz użytkowników zainteresowanych profilem firmy, co pozwala bardziej świadomie podejmować decyzje biznesowe w przyszłości.
Zapytaj o ofertę

 

Jak pracujemy?

Mimo ogromnego potencjału, jaki daje firmom LinkedIn większość z nich nie ma sprecyzowanej strategii komunikacji obowiązującej na tym portalu. Rozpoczynając swoją obecność na LinkedIn warto więc skorzystać z pomocy profesjonalistów.

W Ideo Force przygotujemy odpowiednią strategię szytą na miarę potrzeb naszego klienta. Podstawą opracowania odpowiedniej strategii komunikacji jest poznanie firmy, branży, w której działa oraz działań prowadzonych przez konkurencję. Analizujemy również dotychczasową działalność marki we wszystkich kanałach social media. Pozwala nam to uzyskać szeroką wiedzę o potrzebach komunikacyjnych marki.

Na podstawie przeprowadzonego audytu jesteśmy w stanie zaproponować nowe i konkretne działania marketingowe. Ustalamy przemyślaną strategię komunikacji marki, która pozwoli na budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy i eksperta.

Często nasi klienci nie wiedzą jak stworzyć profil firmowy. Pomagamy wtedy od podstaw założyć konto, przygotowujemy zestaw grafik profilowych, a także przygotowujemy profesjonalny opis firmy. Ustalonym działaniom towarzyszą jasno określone cele, dlatego też przez cały czas monitorujemy ich efektywność, wysuwamy wnioski i podejmujemy stosowne kroki w celu ich uskutecznienia. 

prowadzenie konta na linkedin

Dlaczego Ideo Force?

  • Dotychczas zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów e-marketingowych (liczba ta stale wzrasta) co zaowocowało bogatym doświadczeniem i wiedzą.
  • Jesteśmy na bieżąco z trendami w social media i zmianami serwowanymi przez poszczególne serwisy, w tym LinkedIn.
  • Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych powierzamy grafikom, copywriterom, specjalistom ds. content marketingu. Pozwala nam to zapewnić kompleksową obsługę konta. 
  • Każdy z naszych Klientów posiada indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektu oraz doradcy marketingowego i biznesowego. Opiekun odpowiedzialny jest za koordynację pracy specjalistów z różnych dziedzin (w zależności od potrzeb projektu).
  • Każdy projekt traktujemy indywidualnie – pracę zawsze rozpoczynamy od analizy sytuacji firmy naszego klienta.
  • Zaufali nam najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie – m.in. Pratt & Whitney, Dyduś, iParts, ParadiseBaby, Signia hearing czy BlanX Polska. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę
 

 

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.
kontakt // ideoforce.pl