LinkedIn

Obecnie w Polsce 2,6 miliona Polaków korzysta z portalu LinkedIn, a liczba ta wciąż rośnie.

LinkedIn to portal społecznościowy łączący profesjonalistów. Wśród użytkowników znajdziemy menedżerów, dyrektorów, rekruterów, marketingowców. Zmiany na rynku pracy oraz większa świadomość marek w zakresie employer brandingu spowodowały, że LinkedIn z mało znanej platformy stał się, zaraz po Facebooku, głównym medium wykorzystywanym w celu budowania wizerunku marki w sieci.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Profil na LinkedIn

Jeszcze kilka lat temu LinkedIn kojarzył się głównie z profilami prywatnymi zakładanymi w celach rekrutacyjnych i wsparcia działań personal branding. Zmiany na rynku pracy, które dokonały się przez ten czas spowodowały, że stał się on czymś więcej. Obecnie LinkedIn to również strony firmowe wykorzystywane do zaprezentowania naszej firmy, jej osiągnięć, niejednokrotnie angażujące również pracowników. Marketerzy i rekruterzy zgodnie potwierdzają, że profil firmowy na LinkedIn jest podstawowym źródłem informacji o marce.

W dobie ogromnej popularności mediów społecznościowych, mało kto może sobie już pozwolić na brak obecności na Facebooku, Instagramie, czy właśnie LinkedIn. Należy jednak pamiętać, że LinkedIn przeznaczony jest dla profesjonalistów.

Strategia komunikacji marki w tym środowisku znacząco różni się od stylu publikowanych treści na pozostałych portalach społecznościowych. Przekaz marki na LinkedIn powinien opierać się na wiadomościach z życia firmy, informacja branżowych, komunikatach o prowadzonych działaniach rekrutacyjnych itd.

Dlaczego warto?

  • budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy, w celu wsparcia procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę,
  • employer branding wewnętrzny – działania skierowane do obecnych pracowników firmy pomagają budować przyjazną atmosferę w pracy, 
  • employee advocacy – LinkedIn to najlepszy portal do wzmocnienia zaangażowania pracowników w tworzenie treści o firmie, stają się oni przez to najlepszymi ambasadorami marki,
  • budowanie wizerunku marki jako eksperta – dzięki publikowaniu treści branżowych, nowinek, ciekawostek, informacji ogólnie niedostępnych pomoże wykreować firmę jako eksperta w swojej dziedzinie,
  • wizytówka firmy – strona firmowa na LinkedIn jest podstawowym źródłem informacji o firmie, prowadzonych przez nią działaniach, inwestycjach itd., dzięki temu możemy zadbać, aby zainteresowane osoby zobaczyły to, na czym nam zależy,
  • obserwacja konkurencji – analiza działań firm konkurencyjnych pozwoli na przemyślenie własnej strategii komunikacji i stworzenie planu pozwalającego odróżnić się firmie na tle pozostałych marek,
  • analiza statystyk – LinkedIn pozwala śledzić statystyki na stronie, dotyczące publikowanych treści oraz użytkowników zainteresowanych profilem firmy, co pozwala bardziej świadomie podejmować decyzje biznesowe w przyszłości.

Poprowadzimy Twój profil na LinkedInie!

Jak działamy?

Mimo ogromnego potencjału, jaki daje firmom LinkedIn większość z nich nie ma sprecyzowanej strategii komunikacji obowiązującej na tym portalu. Rozpoczynając swoją obecność na LinkedIn warto więc skorzystać z pomocy profesjonalistów.

W Ideo Force przygotujemy odpowiednią strategię szytą na miarę potrzeb naszego klienta. Podstawą opracowania odpowiedniej strategii komunikacji jest poznanie firmy, branży, w której działa oraz działań prowadzonych przez konkurencję. Analizujemy również dotychczasową działalność marki we wszystkich kanałach social media. Pozwala nam to uzyskać szeroką wiedzę o potrzebach komunikacyjnych marki.

Na podstawie przeprowadzonego audytu jesteśmy w stanie zaproponować nowe i konkretne działania marketingowe. Ustalamy przemyślaną strategię komunikacji marki, która pozwoli na budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy i eksperta.

Często nasi klienci nie wiedzą jak stworzyć profil firmowy. Pomagamy wtedy od podstaw założyć konto, przygotowujemy zestaw grafik profilowych, a także przygotowujemy profesjonalny opis firmy. Ustalonym działaniom towarzyszą jasno określone cele, dlatego też przez cały czas monitorujemy ich efektywność, wysuwamy wnioski i podejmujemy stosowne kroki w celu ich uskutecznienia. 

Dlaczego my?

  • Dotychczas zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów e-marketingowych, co zaowocowało bogatym doświadczeniem i wiedzą.
  • Jesteśmy na bieżąco z trendami w social media i zmianami serwowanymi przez serwisy.
  • Posiadamy zespół najlepszych grafików, copywriterów oraz profesjonalistów na co dzień zajmujących się komunikacją marek w social mediach. Pozwala nam to zapewnić kompleksową obsługę klienta na najwyższym poziomie.
  • Każdy z naszych Klientów posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego i doradcy biznesowego. Jest on odpowiedzialny za koordynację prac specjalistów z różnych dziedzin (w zależności od potrzeb projektu).
  • Każdy projekt traktujemy indywidualnie – pracę zawsze rozpoczynamy od analizy preferencji i potrzeb klienta.
  • Zaufali nam najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie – m.in. Pratt & Whitney, Dyduś, iParts, ParadiseBaby, Signia hearing czy BlanX Polska. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę