Strategie w social media

"Content jest ogniem, social media benzyną". Jay Baer

Każdy z nas potrafi się komunikować. Jednak wyłącznie prawdziwy specjalista, umie robić to w taki sposób, aby być słuchanym. Uwaga klienta to współcześnie najcenniejsza wartość. 

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Tworzymy strategie

Chcąc być słuchanym, nie wystarczy jedynie mówić, należy robić to w odpowiedni sposób. Czy wyobrażamy sobie wyjście na scenę, przed którą zgromadziło się tysiące ludzi czekających na przemówienie, nieprzygotowanym?
Oczywiście, że nie.

Podobnie jest z obecnością w social media. Każdego dnia dziesiątki użytkowników uważnie obserwują nasze każde posunięcie. W takiej sytuacji nie możemy sobie pozwolić na przypadkowe działania. Najlepszą metodą na zdobycie zainteresowania konsumenta jest konsekwentnie realizowana strategia obecności w social mediach.

Analizujemy rynek

Wiemy, jak budować strategie obecności w social media, które konwertują. Zajmujemy się opracowywaniem profesjonalnej koncepcji komunikacji, która uwzględnia indywidualne wartości i potrzeby marki. 

Prace nad każdą strategią rozpoczynamy od wnikliwego poznania specyfiki danego klienta i jego branży. Przeprowadzamy audyt dotychczasowych działań, aby na podstawie tak zgromadzonych danych razem zbudować coś nowego.

W odniesieniu do zgromadzonych danych ustalamy budżet na kampanie reklamowe i harmonogram ich realizacji. Wskazujemy najprostsze ścieżki dotarcia do obecnych i przyszłych klientów.

Wskazujemy rozwiązania

Wiemy, jakich słów używać, aby dotrzeć do określonych klientów. Bazując na opracowanych personach, dobieramy najbardziej trafny język komunikacji i dokładnie określamy specyfikę jego składni, zabarwienia emocjonalnego oraz wartości, które niesie.

Samo słowo często jednak nie wystarcza. Potrzeba interakcji, która zbuduje pozytywne relacje i zaangażuje w działania. W tej roli sprawdzają się świetnie różnego rodzaju konkursy, promocje i odwołania do doświadczeń konsumentów. Proponujemy konkretne rozwiązania w tym względzie.

Duże starania przykładamy również do wizualnej strony komunikacji. Sugerowane kreacje,  nie są wyłącznie estetycznym dodatkiem, ale kolejnym elementem budującym sprawne i efektywne porozumiewanie się marki z klientem.  

Wyznaczamy cele

W projektowanych działaniach kierujemy się sprawdzoną zasadą „nic na ślepo”. Oznacza to, że ściśle określamy wymierne cele komunikacji w social media i projektujemy konkretne działania zmierzające do ich realizacji. Już w opracowywanej strategii definiujemy współczynniki KPI, umożliwiające monitoring efektywności podejmowanych kroków i ewentualną optymalizację.

Zapytaj o ofertę