Szkolenia e-mail marketing

"Zdolność uczenia się szybciej od swojej konkurencji może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz." Arie de Gaus

Opinie o skuteczności e-mail marketingu są różne i bardzo skrajne. Dla jednych to jedna z najlepszych metod docierania do klientów, podczas gdy innym nie przynosi żadnych korzyści. W czym tkwi problem?

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Szkolenia mailing

W dzisiejszej rzeczywistości, coraz trudniej kierować masowe wiadomości do masowego odbiorcy, dotyczące masowych ofert i czerpać z tego realne korzyści. Natłok komunikacji reklamowej wokół przeciętnego użytkownika jest tak duży, że ten nauczył się ją ignorować i wybierać tylko te przekazy, którymi jest zainteresowany. Z tego powodu zmienił się kierunek marketingowego myślenia. Obecnie w centrum uwagi są: konsument jako jednostka (a raczej jako grupa jednostek o zbliżonych potrzebach), poznanie jego potrzeb i skłonienie go do samodzielnego przyjścia do marki. Content marketing pozwala osiągnąć tak postawione cele. Dostarcza odbiorcy, w sposób mocno spersonalizowany, angażujących treści i informacji, których ten poszukuje.

Mail jest narzędziem pozwalającymi na bezpośredni kontakt z użytkownikiem. Wykorzystanie w nim technik content marketingowych pozwala zwiększyć jego skuteczność i pozyskać nowych klientów dla marki. W trakcie naszych szkoleń pokażemy Ci jak to skutecznie robić. Nauczymy Cię poznawać potrzeby Twoich klientów, dopasowywać do nich komunikację i samą ofertę. Dowiesz się z jakich narzędzi korzystać tworząc kampanie mailingowe, gromadząc i analizując informacje zwrotne. Dzięki temu będziesz wiedział jak zwiększać skuteczność kolejnych działań.

Program szkolenia
Zapoznaj się z proponowanym przez nas programem szkolenia z email marketingu!

Korzyści ze szkolenia

  • Znajomość narzędzi do przygotowywania i realizacji mailingu
  • Wykorzystanie narzędzi content marketingowych w projektowaniu wiadomości
  • Gromadzenie i analiza danych
  • Umiejętność rozpoznawania potrzeb odbiorców
  • Optymalizacja kampanii e-mail marketingowych


Zapytaj o ofertę