Szkolenia z analityki internetowej

"Zdolność uczenia się szybciej od swojej konkurencji może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz". Arie de Gaus

Sprawdzona i rzetelna informacja jest jednym z najcenniejszych zasobów jakie posiada firma. Dzięki niej, można podejmować trafne decyzje biznesowe, maksymalizować zyski i zmniejszać ryzyko strat. To także element, pozwalający budować przewagę konkurencyjną na rynku.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Analiza danych

Gromadzenie danych i ich prawidłowa analiza powinny być jednymi z podstawowych aktywności każdej firmy. Przygotowanie zestawień i raportów pozwala na pełne poznanie sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia – konkurencji oraz klientów. Prawidłowe wnioski pozwalają na podejmowanie odpowiednich działań i rozwój działalności. W biznesie nie można ograniczyć się do intuicji i szczęścia.

Podobnie jest w przypadku marketingu. Każda kampania powinna wynikać z konkretnych potrzeb rynkowych, oczekiwań klientów i dążyć do osiągnięcia precyzyjnie określony celów. Wspierać powinna je analityka internetowa jako proces, polegający na pozyskiwaniu i przetwarzaniu danych. A te z kolei, umożliwiają weryfikację prowadzonych działań, ich optymalizację i zwiększanie skuteczności.

Posiadamy bogate doświadczenie i sprawdzoną wiedzę potwierdzoną certyfikatami. Przybliżymy Ci narzędzia pomagające gromadzić i weryfikować dane. Poznasz dostępne na rynku aplikacje takie jak Google Analytics, Piwik, Mouseflow, SemStorm, MajesticSEO, Searchmetrics, Google Tag Manager, Brand24, Sotrender i wiele innych. Nauczymy Cię przygotowywać wartościowe raporty, analizować dane oraz formułować prawidłowe wnioski, które pozwolą Ci rozwinąć marketingowe skrzydła.

 

Korzyści ze szkolenia

  •     znajomość narzędzi analitycznych i umiejętność ich wykorzystania w codziennej pracy
  •     analizowanie danych oraz przygotowywanie zestawień
  •     wiedza z zakresu doboru właściwych wskaźników przy realizacji konkretnych celów
  •     poprawa efektywności prowadzonych działań marketingowych
  •     znajomość źródeł pozyskiwania cennych danych
     


Zapytaj o ofertę