Szkolenia z chatbotów

"Zdolność uczenia się szybciej od swojej konkurencji może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz". Arie de Gaus

Messenger to obecnie 1,3 mld użytkowników na całym świecie. Nic dziwnego, że w kontekście tak dużych liczb, platforma stała się naturalnym przedmiotem zainteresowania biznesu. Jednym z najnowszych trendów, a zarazem szans jej wykorzystania są chatboty.

Paweł Szczyrek
Paweł Szczyrek
Creative and Content Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 205)
Napisz do mnie

Chatboty

Chatboty to bez wątpienia jeden z głównych tematów, który zaprząta wyobraźnię dzisiejszych marketerów i przedstawicieli biznesu. Ci pierwsi widzą w nim szansę na budowanie angażujących użytkowników sieci działań promocyjnych i wizerunkowych, drudzy w automatyzacji komunikacji upatrują szansy na optymalizację i obniżenie kosztów ponoszonych z tytułu obsługi klienta. Obie grupy, jak się okazuje, sukces w założonych działaniach mogą osiągnąć samodzielnie.

Pomoże w tym organizowane przez nas szkolenie z zakresu tworzenia i wdrażania chatbotów. Działanie w tym względzie nie wymaga wiedzy programistycznej. Wystarczy odrobina ciekawości i trochę umiejętności z zakresu tworzenia rozwiązań automatyzujących komunikację. Pierwsza jest od nas niezależna, drugimi chętnie podzielimy się w ramach autorskiego szkolenia z tworzenia chatbotów w Messengerze.

Szkolenie z chatbotów obejmuje pełen zakres funkcjonowania tego typu technologii. Ponieważ automatyzacja komunikacji jest zjawiskiem złożonym i wymaga ogólnej wiedzy technicznej oraz informacji z wielu dziedzin pobocznych – szczególnie istotne będą umiejętności z zakresu tworzenia konwersacji – nasze szkolenie ma charakter interdyscyplinarny.

Podczas zajęć uczestnicy poznają techniczne tajniki tworzenia chatbotów oraz zapoznają się z najlepszymi praktykami dotyczącymi budowania zaangażowania użytkownika poprzez konwersację.

Ponadto w zakres kursu wchodzą zagadnienia takie jak: chatboty we współczesnym biznesie, rola i możliwości współczesnych botów, projektowanie interfejsów komunikacyjnych, techniczne aspekty tworzenia chatbotów i ich struktury, analityka i optymalizacja, najlepsze praktyki projektowe, reklama w Messengerze, modele subskrypcji, najczęściej popełniane błędy, zaawansowane integracje zewnętrzne. 

Co ważne zajęcia mają charakter warsztatowy. Oznacza to, że uczestnicy pod okiem prowadzącego pracują na własnych komputerach, dzięki czemu przyswajalność wiedzy jest większa, a nauka ma praktyczny wymiar.  Zajęcia odbywają się z wykorzystaniem najpopularniejszych platform do tworzenia tego typu narzędzi, między innymi Chatfuel czy ManyChat.

Po zakończonym kursie użytkownicy będą posiadać kompleksową wiedzę dotyczącą możliwości wykorzystania tego typu technologii w swoim biznesie, jak i konkretne umiejętności tworzenia własnych chatbotów.

Korzyści ze szkolenia

  • Znajomość możliwości wykorzystania chatbotów w biznesie i marketingu.
  • Znajomość modeli biznesowych opartych na chatbotach.
  • Umiejętność projektowania konwersacji w Messengerze.
  • Umiejętność stworzenia własnego średnio-zaawansowanego chatbota.
  • Wiedza dotycząca możliwości i elementów składowych chatbotów.
  • Kompetencje dotyczące wdrażania chatbotów.
  • Umiejętności tworzenia reklamy w Messengerze w tym niestandardowe opcje kierowania ruchu do chatbota.
  • Interdyscyplinarna wiedza dotycząca tworzenia rozwiązań automatyzujących konwersacje.
  • Znajomość najbardziej wydajnych platform służących tworzeniu chatbotów bez wiedzy programistycznej.

 

Zapytaj o ofertę