Szkolenia z content marketingu

"Zdolność uczenia się szybciej od swojej konkurencji może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz". Arie de Gaus

Współczesny użytkownik bombardowany jest na każdym kroku dziesiątkami przekazów reklamowych i ofert handlowych. Nic zatem dziwnego, że nauczył się je ignorować. Szuka natomiast wartościowych treści i informacji. To powoduje, że rośnie znaczenie content marketingu.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 205)
Napisz do mnie

Jak tworzyć treści?

Od kilku lat zmienia się diametralnie podejście do marketingu. Kiedyś marka występowała w roli nadawcy – mówiła konsumentom, co ma do zaoferowania i namawiała ich do zakupów. Obecnie jest uczestnikiem dialogu – słucha swoich klientów i stara się zaspokoić ich konkretne potrzeby. Innymi słowy przestała mówić, a zaczęła rozmawiać.

Jednocześnie odbiorcy uodparniają się na przekazy reklamowe – jest ich zbyt dużo. Ściśle selekcjonują te, którymi są rzeczywiście zainteresowani a resztę odrzucają. Poszukują także coraz więcej wartościowych materiałów. Te zjawiska wytyczają kluczowe ścieżki dotarcia marki do odbiorcy. Opierają się na oferowaniu im w pierwszej kolejności treści angażujących, a nie handlowych. Content marketing zakłada, że klient zainteresowany w ten sposób, sam dotrze do marki i jej oferty.

Marketing treści to nie tylko słowo pisane. To także wizualne aspekty komunikacji. Sekretem jest taki dobór środków i narzędzi, aby pobudzić ciekawość i zdobyć uwagę odbiorców. Nasi specjaliści chętnie podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dzięki nam nauczysz się jak poznawać swoich klientów i zrozumieć ich oczekiwania. A przede wszystkim dowiesz się jak tworzyć zajmujące treści.

Korzyści ze szkolenia

  • znajomość technik i narzędzi content marketingu
  • przygotowywanie wielokanałowych strategii komunikacyjnych i marketingowych
  • tworzenie angażujących treści
  • budowanie opowieści o marce / storytelling
  • umiejętność poznawania potrzeb klientów i określania grup docelowych
  • sposoby przykuwania uwagi odbiorców
     


Zapytaj o ofertę