Współczesny użytkownik bombardowany jest na każdym kroku dziesiątkami przekazów reklamowych i ofert handlowych. Nic zatem dziwnego, że nauczył się je ignorować. Szuka natomiast wartościowych treści i informacji. To powoduje, że rośnie znaczenie content marketingu.

- 697 258 148
Jak tworzyć treści?
Od kilku lat zmienia się diametralnie podejście do marketingu. Kiedyś marka występowała w roli nadawcy – mówiła konsumentom, co ma do zaoferowania i namawiała ich do zakupów. Obecnie jest uczestnikiem dialogu – słucha swoich klientów i stara się zaspokoić ich konkretne potrzeby. Innymi słowy przestała mówić, a zaczęła rozmawiać.
Jednocześnie odbiorcy uodparniają się na przekazy reklamowe – jest ich zbyt dużo. Ściśle selekcjonują te, którymi są rzeczywiście zainteresowani a resztę odrzucają. Poszukują także coraz więcej wartościowych materiałów. Te zjawiska wytyczają kluczowe ścieżki dotarcia marki do odbiorcy. Opierają się na oferowaniu im w pierwszej kolejności treści angażujących, a nie handlowych. Content marketing zakłada, że klient zainteresowany w ten sposób, sam dotrze do marki i jej oferty.
Marketing treści to nie tylko słowo pisane. To także wizualne aspekty komunikacji. Sekretem jest taki dobór środków i narzędzi, aby pobudzić ciekawość i zdobyć uwagę odbiorców. Nasi specjaliści chętnie podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dzięki nam nauczysz się jak poznawać swoich klientów i zrozumieć ich oczekiwania. A przede wszystkim dowiesz się jak tworzyć zajmujące treści.
Korzyści ze szkolenia
- znajomość technik i narzędzi content marketingu
- przygotowywanie wielokanałowych strategii komunikacyjnych i marketingowych
- tworzenie angażujących treści
- budowanie opowieści o marce / storytelling
- umiejętność poznawania potrzeb klientów i określania grup docelowych
-
sposoby przykuwania uwagi odbiorców
Szkolimy online
Przeprowadzane przez nas szkolenia odbywają się drogą internetową. Z pomocą przychodzą nam platformy, takie jak Zoom, MS Teams lub Google Hangouts. Wybór narzędzia zależy od preferencji osoby szkolonej.
Jesteśmy przekonani, że taka forma szkolenia jest praktyczna, wygodna i przede wszystkim skuteczna. Dopasowujemy zagadnienia do potrzeb Klienta. Indywidualne podejście, jakie oferujemy, pozwala na zagłębienie się w tematy, w których zainteresowany czuje niedosyt wiedzy. Nie ograniczamy ilości osób "po drugiej stronie ekranu", tzn. że możemy szkolić więcej niż jedną osobę.