Szkolenia z e-marketingu

"Zdolność uczenia się szybciej od swojej konkurencji może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz". Arie de Gaus

Nieustanny rozwój nowoczesnych technologii i internetu wpływa na kształt codziennego świata. Przede wszystkim zmienia przyzwyczajenia i zwyczaje każdego z nas. A co za tym idzie, pojawiają się nowe zachowania konsumenckie, bazujące na funkcjonowaniu w sieci.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Szkolenia e-marketing

Dzisiejsza rzeczywistość – zarówno prywatna, jak i biznesowa – obraca się wokół internetu i stałego dostępu do informacji. Konsumenci szybko przyzwyczaili się do wygodnych rozwiązań i swobody w korzystaniu z zasobów globalnej sieci – rozrywki, komunikacji czy możliwości robienia zakupów online. Zniknęły ograniczenia czasowe i geograficzne, wzmocnieniu natomiast uległo podejmowanie decyzji zakupowych pod wpływem impulsu.

Te zmiany wymusiły także zmianę postaw pośród firm i ich podejścia do procesów sprzedażowych. Wiele z elementów tego procesu musi być dostępne 24/7 – oferta handlowa, przyjmowanie zamówień, sprzedaż, obsługa klienta itd.. Marka musiała zacząć być obecna przy kliencie niemal przez cały czas. Jedyną platformą, która realnie na to pozwala jest sam internet. Co więcej, dzięki niemu można budować także zasięg i popularność marki.

Zarówno sieć jak i nowoczesne narzędzia marketingowe to „żywe organizmy”. Dynamicznie zmieniające się trendy, potrzeby konsumentów i rozwijająca się konkurencja wykluczają stagnację. Dlatego istnienie i funkcjonowanie w elektronicznej rzeczywistości wymaga szerokiej, zawsze aktualnej wiedzy i umiejętności. Pokażemy Ci jak dobierać narzędzia i dopasowywać je do realizacji konkretnych celów. Podpowiemy jak planować działania promocyjne i przygotować się na różne sytuacje, jakich marka może stać się uczestnikiem. A przede wszystkim nauczymy Cię rozpoznawać potrzeby Twoich klientów i wskażemy sposoby skutecznego budowania z nimi relacji.

 

Korzyści ze szkolenia

  • znajomość technik i narzędzi e-marketingowych oraz umiejętność ich praktycznego wykorzystania
  • kształtowanie wizerunku marki oraz budowanie relacji z klientami
  • umiejętność rozpoznawania trendów oraz potrzeb i oczekiwań klientów
  • planowanie kampanii promocyjnych (wizerunkowych i sprzedażowych) oraz wyznaczanie strategii marketingowych
  • gromadzenie danych i analiza efektów zrealizowanych kampanii
     


Zapytaj o ofertę