Firmy cenią rozwiązania uniwersalne, a jednocześnie pozwalające na precyzyjnie trafiające w określoną grupę docelową. Google Ads (dawniej Google AdWords) jest jednym z takich narzędzi – pozwalających intensyfikować sprzedaż, a z drugiej strony długofalowo budować wizerunek i świadomość istnienia marki.

- tel. 782 387 793
Szkolenia Google Ads
Google Ads (dawniej Google AdWords) to niezwykle wygodne, elastyczne i efektywne narzędzie promocji w sieci. Te cechy sprawiają, że jest popularnym rozwiązaniem wspierającym niemal każdą kampanię reklamową. Swoboda optymalizacji działań i budżetu, pozwalają maksymalizować korzyści i minimalizować straty.
Google nieustannie rozwija swoje narzędzia, oddając w ręce użytkowników szeroki wachlarz możliwości. Reklama tekstowa i banerowa, Google Merchant Center, Gmail Sponsored Promotions czy YouTube Ads pozwalają zaplanować i zrealizować niemal każdą akcję promocyjną. Bez względu na to czy jej celem będzie bezpośrednia sprzedaż produktu czy długofalowe budowanie zasięgu i wizerunku marki.
Google staje się podstawowym źródłem informacji dla współczesnego użytkownika. Dlatego dobrze przemyślana i zaplanowana reklama w wyszukiwarce, potrafi być niezwykle skuteczna. Na naszych szkoleniach dowiesz się jak to osiągnąć. Zrozumiesz jak przygotować odpowiednie struktury reklam i na co zwracać uwagę przy ich targetowaniu. Nauczysz się sposobów na zwiększanie konwersji i obniżanie kosztów. Będziesz wiedział jak wykorzystać cały potencjał Google Ads.
Korzyści ze szkolenia
- znajomość platformy Google Ads (dawniej Google AdWords) i poszczególnych narzędzi
- sprawne posługiwanie się panelem administracyjnym
- projektowanie i budowanie profesjonalnych kampanii
- umiejętność tworzenia skutecznych reklam sprzedażowych i wizerunkowych
- dobór odpowiednich słów kluczowych, targetowanie reklam, zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii
- łączenie kont Google Ads i Analytics oraz analityka efektów kampanii
Szkolimy online
Przeprowadzane przez nas szkolenia odbywają się drogą internetową. Z pomocą przychodzą nam platformy, takie jak Zoom, MS Teams lub Google Hangouts. Wybór narzędzia zależy od preferencji osoby szkolonej.
Jesteśmy przekonani, że taka forma szkolenia jest praktyczna, wygodna i przede wszystkim skuteczna. Dopasowujemy zagadnienia do potrzeb Klienta. Indywidualne podejście, jakie oferujemy, pozwala na zagłębienie się w tematy, w których zainteresowany czuje niedosyt wiedzy. Nie ograniczamy ilości osób "po drugiej stronie ekranu", tzn. że możemy szkolić więcej niż jedną osobę.