Szkolenia z Google Ads

"Zdolność uczenia się szybciej od swojej konkurencji może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz". Arie de Gaus

Firmy cenią rozwiązania uniwersalne, a jednocześnie pozwalające na precyzyjnie trafiające w określoną grupę docelową. Google Ads (dawniej Google AdWords) jest jednym z takich narzędzi – pozwalających intensyfikować sprzedaż, a z drugiej strony długofalowo budować wizerunek i świadomość istnienia marki.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Szkolenia Google Ads

Google Ads (dawniej Google AdWords) to niezwykle wygodne, elastyczne i efektywne narzędzie promocji w sieci. Te cechy sprawiają, że jest popularnym rozwiązaniem wspierającym niemal każdą kampanię reklamową. Swoboda optymalizacji działań i budżetu, pozwalają maksymalizować korzyści i minimalizować straty.

Google nieustannie rozwija swoje narzędzia, oddając w ręce użytkowników szeroki wachlarz możliwości. Reklama tekstowa i banerowa, Google Merchant Center, Gmail Sponsored Promotions czy YouTube Ads pozwalają zaplanować i zrealizować niemal każdą akcję promocyjną. Bez względu na to czy jej celem będzie bezpośrednia sprzedaż produktu czy długofalowe budowanie zasięgu i wizerunku marki.

Google staje się podstawowym źródłem informacji dla współczesnego użytkownika. Dlatego dobrze przemyślana i zaplanowana reklama w wyszukiwarce, potrafi być niezwykle skuteczna. Na naszych szkoleniach dowiesz się jak to osiągnąć. Zrozumiesz jak przygotować odpowiednie struktury reklam i na co zwracać uwagę przy ich targetowaniu. Nauczysz się sposobów na zwiększanie konwersji i obniżanie kosztów. Będziesz wiedział jak wykorzystać cały potencjał Google Ads.

Korzyści ze szkolenia

  • znajomość platformy Google Ads (dawniej Google AdWords) i poszczególnych narzędzi
  • sprawne posługiwanie się panelem administracyjnym
  • projektowanie i budowanie profesjonalnych kampanii
  • umiejętność tworzenia skutecznych reklam sprzedażowych i wizerunkowych
  • dobór odpowiednich słów kluczowych, targetowanie reklam, zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii
  • łączenie kont Google Ads i Analytics oraz analityka efektów kampanii


Zapytaj o ofertę