Szkolenia z mobile marketing

"Zdolność uczenia się szybciej od swojej konkurencji może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz." Arie de Gaus

Smartfony, tablety, internet mobilny są już dzisiaj tak popularne, że stały się niemal podstawowymi atrybutami każdego z nas. Wygodny i nieograniczony dostęp do informacji sprawia, że stają się idealną przestrzenią dla marketingu.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Mobile marketing

Rola urządzeń mobilnych w dzisiejszej rzeczywistości jest nie do przecenienia. W ciągu ostatnich lat technologia ruszyła mocno do przodu, a sam sprzęt się upowszechnił. Obecnie posiada go niemal każdy – od najmłodszych do najstarszych. Używamy go poszukując rozrywki, informacji, do robienia zakupów czy komunikacji z innymi ludźmi. Tak bardzo przyzwyczailiśmy się do urządzeń przenośnych, że ciężko wyobrazić życie bez nich.

Jednocześnie, przy wielu zaletach sprzęt ten ma wyjątkową specyfikę użytkowania. Relatywnie małe ekrany, sterowanie dotykowe, mniejsza szybkość i pojemność niż urządzenia stacjonarne wymagają odpowiedniego podejścia nie tylko do kwestii technologicznych czy np. projektowania stron, ale także do samego marketingu. Jednak w rzeczywistości to, co dla jednych może wydawać się ograniczeniami, dla innych stanie się wyjątkowymi możliwościami i polem dla kreatywności.

Znajomość zachowań i przyzwyczajeń użytkowników pozwala także lepiej planować oraz wykorzystywać kampanie promocyjne dla budowania wizerunku marki, jej zasięgów czy wzmacniania sprzedaży. Pomimo tego, że konsumenci mobilni to w gruncie rzeczy te same osoby, które korzystają z komputerów i „fizycznie” chodzą do sklepów, dodatkowy kanał komunikacji pozwala budować bardziej kompleksowy i komplementarny marketing.

Od lat zdajemy sobie sprawę z wagi mobilnej rzeczywistości w biznesie. Rozwijamy się nieustannie w tym kierunku, aby zawsze być na czasie ze ewoluującą technologią i zmieniającymi się trendami. Opowiemy Ci jak marka powinna funkcjonować w takim świecie. Zrozumiesz dlaczego rola urządzeń przenośnych jest tak wielka. Pokażemy Ci w jaki sposób wykorzystywać mobile marketing jako samodzielną kampanię oraz jako element wielokanałowych działań. Dowiesz się jak mierzyć efektywność działań i jak je optymalizować, aby przynosiły lepsze efekty. Udaj się z nami w podróż po mobile.

Korzyści ze szkolenia

  • znajomość specyfiki urządzeń mobilnych, użytkowników oraz marketingu
  • wiedza o wykorzystaniu sektora mobile w projektowaniu kampanii promocyjnych
  • podstawowe zagadnienia związane z optymalizacją działań pod kątem mobile i jej znaczenie dla funkcjonowania marki
  • znajomość współczesnych trendów oraz wymagań użytkowników
  • rodzaje kampanii mobile marketing
  • umiejętność gromadzenia i analizy danych statystycznych
     


Zapytaj o ofertę