Współczesny rynek, panujące trendy, a nawet potrzeby i oczekiwania klientów zmieniają się bardzo szybko. Znajomość otoczenia własnej marki i panujących o niej opinii, stają się kluczowe do szybkiego reagowania na zachodzące zmiany.

- tel. 782 387 793
Monitoring marki
Jeszcze kilkanaście lat temu nadzór nad marką wymagał odpowiednio dużych nakładów logistycznych. Obarczony był też ograniczeniami czasowymi oraz ryzykiem błędu. Dzisiejszy postęp w technologii pozwala w relatywnie krótkim czasie, niemal na bieżąco, monitorować jak kształtuje się wizerunek marki i to, co się o niej mówi.
Ogromne znaczenie dla tego zagadnienia ma fakt, że spora część komunikacji przeniosła się do internetu lub została tam powielona. W związku z czym sieć stała się swego rodzaju odbiciem naszej rzeczywistości. Co więcej, poczucie anonimowości użytkowników, często pozwala na wyrażanie (a przez to i poznanie) bardziej dosadnych opinii.
Dostępne na rynku rozwiązania pozwalają monitorować wszelkie wzmianki, dotyczące nie tylko bezpośrednio marki, ale określonych fraz branżowych, które są najbardziej istotne dla konkretnej firmy. Gromadzenie i analizowanie tego typu informacji ma liczne korzyści. Z jednej strony pozwala kreślić quasi-rzeczywisty wizerunek firmy pośród użytkowników. A jednocześnie możliwie szybko znajdować ewentualne problemy czy rodzące się kryzysy i podejmować zawczasu odpowiednie kroki. Z drugiej strony, badając w analogiczny sposób zagadnienia związane z branżą – poznajemy między innymi oczekiwania, potrzeby czy trendy panujące pośród obecnych i potencjalnych klientów.
W naszej pracy często korzystamy z monitoringu sieci, ponieważ pomaga nam optymalizować prowadzone działania marketingowe. Posiadamy więc odpowiednie doświadczenie, wiedzę i umiejętności, które chętnie Ci przekażemy. Dowiesz się jak rozpocząć obserwację internetu – gdzie „patrzeć” i czego szukać. Jak efektywnie sporządzać i analizować raporty i jak prawidłowo je interpretować. Zrozumiesz dlaczego warto przygotować scenariusze szybkich reakcji i kryzysowe. A przede wszystkim pokażemy Ci z jakich narzędzi korzystać, aby w pełni zrealizować zakładane cele.
Korzyści ze szkolenia
- umiejętność posługiwania się narzędziami do monitoringu marki w sieci i ich konfiguracji
- sposoby zwiększania efektywności monitoringu
- znaczenie gromadzenia danych i techniki ich prawidłowej interpretacji
- opracowanie strategii komunikacyjnych oraz szybkich reakcji na wydarzenia w sieci
Szkolimy online
Szkolenie odbywa się drogą internetową. Z pomocą przychodzą nam platformy, takie jak Zoom, MS Teams lub Google Hangouts. Wybór narzędzia zależy od preferencji osoby szkolonej.
Jesteśmy przekonani, że szkolenia online jest praktyczne, wygodne i przede wszystkim skuteczne. Dopasowujemy zagadnienia do potrzeb Klienta. Indywidualne podejście, jakie oferujemy, pozwala na zagłębienie się w tematy, w których zainteresowany czuje niedosyt wiedzy. Nie ograniczamy ilości osób "po drugiej stronie ekranu", tzn. że możemy szkolić więcej niż jedną osobę.