Szkolenia z porównywarek cen, allegro, ebay, amazon

"Zdolność uczenia się szybciej od swojej konkurencji może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz". Arie de Gaus

Dzisiejszy biznes obraca się w znaczącym stopniu wokół internetu. Firmy przenoszą istotną część swojej działalności i handlu do globalnej sieci. Niektóre skupiają się tylko na niej. Internet daje ogromne możliwości intensyfikacji sprzedaży.

Joanna Tymowicz
Joanna Tymowicz
Client Service Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 190)
Napisz do mnie

Porównywarki cenowe

Globalna sieć minimalizuje bariery geograficzne, językowe i kulturowe. Pozwala na dotarcie z komunikacją w niemal każdy zakątek świata przy relatywnie niskich kosztach. Nic zatem dziwnego, że tak wiele firm uznaje działalność w sieci, za znaczący, jeśli nie podstawowy, element swojego biznesu. Sami klienci także przenoszą się tam masowo. Wygodne rozwiązania, efektywna technologia, dostępność informacji 24/7 – to tylko niektóre z zalet cenionych przez użytkowników.

Z tych powodów dynamicznie rozwija się sektor e-commerce. Istnieje szereg narzędzi, za pomocą których można zwiększać poziom sprzedaży i docierać do nowych klientów. Należą do nich między innymi popularne, globalne platformy takie jak allegro, ebay czy amazon. Wiele firm wykorzystuje je z powodzeniem jak uzupełnienie swojego własnego e-commerce, a nawet decyduje się sprzedawać wyłącznie za ich pomocą. Zaufanie jakim użytkownicy obdarzają te serwisy przenosi się, przynajmniej częściowo, na samych sprzedawców.

Skuteczne wykorzystanie platform sprzedażowych wymaga jednak podjęcia pewnych przygotowań i działań. Chętnie pokażemy Ci jakich! Nauczymy Cię jak efektywnie zwiększać sprzedaż i budować zaufanie wobec własnej marki na zewnętrznych platformach. Przekonasz się jak bardzo marketing w porównywarkach cenowych może wpłynąć na ilość pozyskiwanych leadów. A przede wszystkim dowiesz się jak skutecznie konkurować na rynku.

Korzyści ze szkolenia

  • wykorzystanie porównywarek cenowych w skutecznej promocji e-commerce
  • znajomość technik budowania zaufania wobec marki i zwiększania sprzedaży
  • przygotowanie szablonów graficznych do allegro, ebay, amazon
  • znajomość technik budowania zaufania wobec marki i zwiększania sprzedaży
  • projektowanie działań promocyjnych oraz polityki cenowej z wykorzystaniem zewnętrznych platform sprzedażowych i porównywarek cenowych
     


Zapytaj o ofertę