Szkolenia online z user experience

"Zdolność uczenia się szybciej od swojej konkurencji może być jedyną długotrwałą przewagą, jaką nad nimi posiadasz". Arie de Gaus

Co sprawia, że niektóre serwisy lubimy bardziej, a inne mnie? Co wpływa na ilość czasu spędzanego na stronie, chęci powrotu i częstszego korzystania z niej. Jednym z takich czynników jest użyteczność strony, a więc dbałość o pozytywne doświadczenie użytkownika.

Mateusz Bober
Mateusz Bober
Account Manager, UX/UI Designer
  • tel. 723 988 859
Napisz do mnie

Szkolenia UX/UI

Dla nikogo nie jest tajemnicą, że potrzeby użytkowników, ich oczekiwania i panujące trendy ulegają zmianom. Rynek interaktywny jest stale ewoluującym organizmem. Jeszcze nie tak dawno temu, ważne było posiadanie przez firmę strony internetowej. Parę lat później należało zadbać już o odpowiednią oprawę graficzną i merytoryczną itd.

W obecnych czasach, kiedy dla użytkowników naturalne jest już korzystanie z sieci, wymagania wobec serwisów www rosną. Dzisiaj nie wystarczy mieć tylko ładnej i nowoczesnej strony. Równie istotne jest zadbanie o odpowiednie funkcjonalności, intuicyjną nawigację, a także szybkość działania. Współczesny użytkownik jest osobą świadomą, przyzwyczajoną do posiadania dostępu do informacji przez cały czas. A jednocześnie to osoba bardzo niecierpliwa, która szybko irytuje się na każdą przeszkodę w dostępie do poszukiwanych treści. Konusment szybciej porzuci markę na rzecz konkurencyjnej, jeśli ta nie spełni jego oczekiwań.

Badanie użyteczności stron (UX) ma na celu zminimalizowanie takich trudności i uczynienie takiego kontaktu klienta z marką jak najbardziej komfortowym i przyjaznym. User experience to szereg wytycznych, narzędzi oraz wiedza o tym, czego potrzebują współcześni użytkownicy. Warto pamiętać, że klient jest niezwykle cennym, a jednocześnie ograniczonym zasobem dla każdej firmy. Należy dołożyć starań, aby nie odszedł do konkurencji.

Czasem serwisy nie wymagają gigantycznych poprawek, żeby zacząć przynosić efekty. Konieczne jest jednak zrozumienie gdzie i jak szukać problemów oraz rozwiązań. Jak sprawdzać skuteczność zmian i z jakich narzędzi korzystać w całym procesie UX. Dzięki nam dowiedzie się także, jak zdobywać wiedzę i przekładać ją na konkretne rozwiązania. Zrozumiecie czym są testy A/B, do czego służy Hotjar i jak stosować scenariusze badań. Jeśli zdajesz sobie sprawę z wagi user experience, ale brakuje Ci odpowiednich umiejętności, skorzystaj z naszej wiedzy!

Korzyści ze szkolenia

  • znajomość narzędzi do badania i analizy użyteczności stron
  • umiejętność samodzielnego przeprowadzania badań, agregowania wiedzy i sporządzania analiz
  • poznanie źródeł informacji dotyczących współczesnych trendów i oczekiwań konsumentów
  • opracowywanie koncepcji zmian i badanie ich skuteczności pod kątem UX
  • zrozumienie relacji pomiędzy funkcjonalnościami, interfejsem użytkownika a współczynnikami ruchu i zachowań na stronie


Zapytaj o ofertę
 

 

Szkolimy online

Zagadnienia z UX przekazujemy w trybie online. Z pomocą przychodzą nam platformy, takie jak Zoom, MS Teams lub Google Hangouts - wybór narzędzia zależy od preferencji osoby szkolonej.

Jesteśmy przekonani, że taka forma szkolenia jest praktyczna, wygodna i przede wszystkim skuteczna. Dopasowujemy zagadnienia do potrzeb Klienta. Indywidualne podejście, jakie oferujemy, pozwala na zagłębienie się w tematy, w których zainteresowany czuje niedosyt wiedzy. Nie ograniczamy ilości osób "po drugiej stronie ekranu", tzn. że możemy szkolić więcej niż jedną osobę.

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.
kontakt // ideoforce.pl