Chatbot w biznesie
Infografika
e-book
Jesteś o krok od pobrania infografiki „Chatbot w biznesie”. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Co znajdziesz w e-booku?

Przygotowaliśmy infografikę o jednym z popularniejszych rozwiązań w biznesie. Mowa o chatbotach, zwanych także wirtualnymi asystentami. Chatbot to program komputerowy bazujący na sztucznej inteligencji, który umożliwia prowadzenie konwersacji. Chatboty zazwyczaj odpowiadają na proste pytania, jednak mogą również prowadzić bardziej zaawansowaną komunikację. Sprawdzają się praktycznie w każdym typie biznesu i branży, a więc na przykład w e-commerce, turystyce, rozrywce, usługach finansowych, ubezpieczeniowych, a nawet w administracji.

 

  1. Co chatbot potrafi?

    W pierwszej części dowiesz się, o ile możesz zredukować liczbę rozmów telefonicznych dzięki wdrożeniu chatbota w firmie. Dostępność dla użytkowników przez 24h jest jednym z zalet tego rozwiązania, ponieważ w znaczący sposób przyczynia się do odciążenia obsługi klienta. Chatboty ułatwiają pracę, ale i oszczędzają czas klientów. Są to na tyle inteligentne rozwiązania, że bez problemu możemy dzięki nim zarezerwować pobyt w hotelu czy umówić wizytę u kosmetyczki. Więcej możliwości znajdziesz w infografice.

  2. Rodzaje chatbotów.

    Chatboty mogą spełniać różne funkcje. Wiemy, że sprawdzają się w wielu branżach, ale w każdym przypadku mają do spełnienia konkretne zadanie. Na przykład, są firmy, które korzystają z chatbotów podczas organizowania konkursów. Ich doświadczenie pokazuje, że ta forma kontaktu z użytkownikami, cechuje się sporym zaangażowaniem. W e-commerce boty do rozmowy często wykorzystywane są do zaprezentowania aktualnych zniżek i promocji, a także doradzania w zakupach, a nawet przeprowadzania klienta przez cały proces kupowania.

  3. Chatbot i biznes.

    Ta część infografiki obrazuje korzyści z wdrożenia chatbota dla biznesu. Dowiesz się, jak bardzo możesz zredukować całkowity koszt obsługi klienta. Jednak ograniczenie nakładów pracy i środków na rzecz klientów, to nie jedyna zaleta (oczywiście, bez uszczerbku na jakości obsługi). Chatbot może w znaczący sposób uprościć proces zakupowy czy też spersonalizować obsługę, tak by klient otrzymywał w odpowiednim czasie informacje, na jakich mu zależy. W naszym opracowaniu znajdziesz także dane o średnim koszcie obsłużonego klienta za pomocą chatbota, infolinii i live chat – liczby te zaskakują!

  4. Rynek chatbotów.

    Dane o rynku jasno pokazują, że z każdym rokiem udział chatbotów jest coraz większy. Prześledziliśmy rynek od 2016 roku do prognoz związanych z niedaleką przyszłością. Dowiesz się, na ile szacowana jest jego wielkość w poszczególnych branżach do 2025 roku. W zestawieniu wzięliśmy pod uwagę e-commerce, turystykę, media i rozrywkę, bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia, sektor retail, a także zdrowie i urodę. Ich udział różni się, jednak możemy powiedzieć, że to obecnie e-commerce najczęściej korzysta z tego typu rozwiązania. Jak będzie to wyglądało za kilka lat? Sprawdź w infografice.

  5. Przyszłość chatbotów.

    Chatboty są nieustannie poddawane analizie. Nie ma w tym nic zaskakującego, bowiem zarówno konsumenci, jak i firmy doceniają zalety usprawniania komunikacji z udziałem chatbota. W tej części zawarliśmy informacje o tym, ile interakcji odbędzie się bez pomocy człowieka, jaki procent firm wyda na chatbota więcej, niż na aplikację mobilną, do jakiej sumy wzrośnie rynek chatbotów i jaki będzie jego koszt, a także jak wiele milionów godzin zaoszczędzą firmy i konsumenci na obsłudze klienta.