Audyt SEO
Infografika
e-book
Jesteś o krok od pobrania infografiki "Audyt SEO". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Co znajdziesz w publikacji?

Prace analityczne w ramach audytu SEO podzieliśmy na 5 obszarów w obrębie elementów on-site i off-site. Każdy z nich zawiera konkretne problemy, które trzeba zbadać bądź działania, które trzeba podjąć. Podzieliliśmy je na elementy obowiązkowe i fakultatywne. Dzięki temu znacznie łatwiej będzie nadać priorytety pojedynczym zadaniom, zweryfikować ich postępy i wpływ na całość procesu.

W ramach struktury procesu opracowaliśmy elementy on-site (elementy ogólne, elementy programistyczne i serwerowe, elementy strukturalne, elementy redakcyjne) oraz elementy off-site.

  1. Audyt SEO to rozwiązanie systemowe.

    Na pozycję strony w wynikach wyszukiwania wpływ może mieć wiele różnych czynników. Audyt SEO to systemowe rozwiązanie. Pozwala na metodyczną analizę, która prowadzi do zdiagnozowania i rozwiązania problemu. Pokazuje obszary, nad którymi trzeba popracować i konkretne działania, które trzeba podjąć. Z naszą checklistą Audyt SEO proces stanie się bardziej efektywny, usystematyzowany i skuteczny.

  2. Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO?

    Audyt SEO nie powinien być działaniem tylko doraźnym i jednorazowym. To ważny element optymalizacji strony pod kątem jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Zatem powinien być przeprowadzany z regularnością. Ale w konkretnych sytuacjach przeprowadzenie go ma kluczowe znaczenie dla projektu. Audyt SEO należy wdrożyć kiedy:

    - pomimo podejmowanych działań pozycjonujących ich wyniki nie są widoczne i taka sytuacja utrzymuje się przez dłuższy czas,
    - spada pozycja strony w wynikach wyszukiwania,
    - spada ilość wejść na stronę z wyników organicznych,
    - tworzysz nową witrynę – już na etapie prac koncepcyjnych,
    - wdrażasz nową stronę lub aktualizujesz już istniejącą,
    - wprowadzasz na stronę większe, poważniejsze zmiany.

  3. Dzielimy się wiedzą.

    Zgodnie z naszym mottem, wiedza, którą nie można się dzielić, jest bezużyteczna. Dlatego właśnie opracowaliśmy checklistę Audyt SEO. Opieramy się na naszym 18-letnim doświadczeniu w branży. W tym czasie z naszym zespołem wypozycjonowaliśmy setki stron internetowych. Przygotowywane przez nas audyty SEO są bardzo wnikliwe, ponieważ angażujemy w nie specjalistów z wielu dziedzin – pozycjonerów, webdeweloperów, programistów, fachowców z zakresu UX/UI. Ta publikacja zawiera sporą część naszej wiedzy i naszego doświadczenia. Zrób z niej dobry użytek.